Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:47
Ik heb het probleem opgelost nadat ik geen beeld meer had na het verwijderen van drivers. Het bleek dat 1 videokaart niet meer werkte, tenminste, dat denk ik. Volgens MSI afterburner is het verbruik van 1 HD6950 0%, en dat is constant. Ik heb een Asus Crosshair IV Formula met 2x HD6950 (crossfire) en een AMD Phenom II 1100T. Als ik mijn HDMI kabel in die videokaart inplug, waarom doet het beeld het dan niet meer? Ook getest met DVI kabel. VGA zit er niet op, en ik heb geen monitor met mini-displayport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
Ik heb net een video van resolutie veranderd, en het bleek even te werken, de videokaart leeft dus nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
Oke, hij leeft dus nog, maar hoe komt het dat mijn beeld af en toe van kleur verspringt? Is er iets met de HDMI kabel?

Edit:

Sorry, de edit-knop was me niet opgevallen. Ik heb trouwens al gekeken op google maar ik kan het probleem niet achterhalen.

[ Voor 36% gewijzigd door WK100 op 02-04-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 19:16
Beter ga je gewoon op google.nl kijken voor problemen en vermeld je wat je al geprobeerd heb. Je hoeft niet om de 2 minuten te posten.

En probeer de edit knop te gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door s1ck op 02-04-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Om er zeker van te zijn
verwijder je een videokaart
de onderste
verwijder je drivers met sweeper en standaard
installeer de boel weer
installeer je 2e kaart en kijk nog is

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Je krijgt in Crossfire alleen beeld op je 1e kaart. Als je beeld wilt uit je 2e kaart, dan moet je Crossfire juist uitzetten. Dat je beeld even iets laat zien komt waarschijnlijk door een reset in de software waardoor die er even vanuitgaat dat de kaart alleen draait en de uitput moet werken. Iets daarna pakt de software Crossfire weer, waardoor je output stopt en je beeld weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
@White Feather

Ah oke, nu snap ik dus hoe het komt, maar, hoe verwissel ik dan de rol van de kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
De kaarten omruilen
je doet kaart 2 in pci-e slot 1 !
en dan kaart 1 in pci-e slot 2 :P
DUHHHHHHh

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
Lol het lijkt zo logisch maar je weet het maar nooit =]
Mij is ooit eens verteld dat ik de Crossfire bridge om moest draaien, waar ik dus niet zeker van was.
Pagina: 1