Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Virtual Com Port Driver

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Leden,

Ik heb een kabeltje gekocht voor Seriële poort naar USB, en hierbij kreeg ik een driver cd'tje. In mijn netbookje kan geen cd, dus ik heb gewoon alle files van het cd'tje op een usb gezet en die in de netbook gedaan. Als ik vervolgens mijn kabel in de netbook doe, zegt hij 'nieuwe hardware etc' en dan selecteer ik de locatie van de software map en gelijk zegt hij 'Kon niet worden geinstalleerd'. Iemand tips voor drivers van een ander merk misschien?

Gr Sander

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat heb je zelf al geprobeerd? Er staat geen .exe of iets dergelijks die je moet installeren? Zijn er via bijvoorbeeld google vergelijkbare problemen te vinden voor het merk/type kabeltje wat je gebruikt?

Denk er aan, het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Je mag een nieuw topic openen wat wel aan de gestelde eisen voldoet, maar deze gaat wegens gebrek aan inzet dicht.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.