Al een tijdje ben ik opzoek naar een methode om mijn en mij PC (Windows 7 64bit) van een schone installatie te voorzien. Daarbij wil ik voorkomen dat mijn iPhone 4, iPod nano en iPad erkend worden als nieuwe iDevices. Ik weet dat je binnen iTunes een mogelijkheid hebt een DVD-R Disk Backup te doen, maar hier voorkom je het probleem niet mee. Hier installeer je alles opnieuw waarna je reservekopieën kunt terug zetten (tevens heb ik geen DVD/CD brander beschikbaar).
Ik heb er al gedacht om de iTunes map in Program Files en die in Mijn Documenten tijdelijk op de D: te zetten, als ik de C: van een nieuwe installatie voorzie. Dit gaat vast niet goed, omdat je ook het Register nog hebt en de gegevens in Appdata (verborgen map in Windows 7 Gebruikers).
Hoe kan ik het best te werk gaan? iTunes is up-to-date. Mijn iPhone 4 heeft een Jailbreak met enkele tools die niet in de Apple Appstore staan. De andere iDevices zijn origineel.
Ik heb er al gedacht om de iTunes map in Program Files en die in Mijn Documenten tijdelijk op de D: te zetten, als ik de C: van een nieuwe installatie voorzie. Dit gaat vast niet goed, omdat je ook het Register nog hebt en de gegevens in Appdata (verborgen map in Windows 7 Gebruikers).
Hoe kan ik het best te werk gaan? iTunes is up-to-date. Mijn iPhone 4 heeft een Jailbreak met enkele tools die niet in de Apple Appstore staan. De andere iDevices zijn origineel.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.