Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
iPad (beiden) heeft een 10W lader (2 Ampere) en de iPhone 4 komt met een 5W lader (1 Ampere), net als iedere andere iPhone. Met een iPhone lader duurt het laden van de iPad dus twee keer zo lang. Andersom kan wel prima, al gaat je iPhone er waarschijnlijk niet *sneller* van laden.
iPad heeft een accu van 25 Wh en doet dus minstens 2.5 uur aan de 10W lader en 5 uur aan de 5W lader, en wat langer door de overheads.
iPad heeft een accu van 25 Wh en doet dus minstens 2.5 uur aan de 10W lader en 5 uur aan de 5W lader, en wat langer door de overheads.
Topic titel even opgepoetst
Launching containers into space
Had er zelf nog niet bij stilgestaan met die Wattages. 'k Heb eigenlijk nog nooit de lader van mijn iPhone gebruikt (altijd die van iPad) en ik sta er van versteld hoe snel mijn iPhone oplaadt... 'k Zou het eens moeten proberen met de originele lader...
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Zat bij de iPhone 3G ook niet zo'n zelfde soort lader als de iPad?
Alleen de vorm is hetzelfde, de specs zijn hetzelfde als die van de nieuwe iPhone-lader.Nickalicious schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:17:
Zat bij de iPhone 3G ook niet zo'n zelfde soort lader als de iPad?
Ik heb mijn iPhone 4 uit de UK en gebruikte de lader van m'n oude 3G, maar nu ik een iPad heb, moet ik elke keer weer kijken of ik wel de goede lader heb.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik gebruik de iPad oplader ook wel is voor mijn iPhone 4. En zeker weten dat deze een stuk sneller laad, alleen is het niet bevoordelijk voor de batterijduur en levensduur van de accu.
Sorry voor de schop, maar naar aanleiding van deze aanbieding op Groupon kwam ik in dit topic terecht. Blijkbaar zit er dus verschil tussen de iPhone en de iPad-oplader. Dat is nieuw voor mij. Maar wat jij zegt, dat het niet goed is om je iPhone met een iPad-oplader op te laten is óók nieuw voor mij. Hoe weet je dat zo zeker?Stouten schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:17:
Ik gebruik de iPad oplader ook wel is voor mijn iPhone 4. En zeker weten dat deze een stuk sneller laad, alleen is het niet bevoordelijk voor de batterijduur en levensduur van de accu.
Als je kijkt naar de website van Apple: link.
De 10W oplader kan je zonder problemen gebruiken voor de iPhone 4/4S en de iPad (2).
De 10W oplader kan je zonder problemen gebruiken voor de iPhone 4/4S en de iPad (2).
Psst : http://www.dealextreme.co...te-100-240v-eu-plug-50832posttoast schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:07:
[...]
Sorry voor de schop, maar naar aanleiding van deze aanbieding op Groupon kwam ik in dit topic terecht. Blijkbaar zit er dus verschil tussen de iPhone en de iPad-oplader. Dat is nieuw voor mij. Maar wat jij zegt, dat het niet goed is om je iPhone met een iPad-oplader op te laten is óók nieuw voor mij. Hoe weet je dat zo zeker?
Zonder groupon, en free shipping
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Bedankt voor de tip! Wilde sowieso nog wel even op eBay/DealExtreme kijken, maar ik kreeg de aanbieding in mijn mailbox en was verbaast dat er aparte laders voor iPad en iPhone verkocht werden. Ik wist niet dat er verschil tussen zat. Nu weltc982 schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:53:
[...]
Psst : http://www.dealextreme.co...te-100-240v-eu-plug-50832
Zonder groupon, en free shipping
Is het niet wat riskant om dingen als adapters uit China te bestellen? Hoe veilig zijn die dingen? Lijkt me een beetje hetzelfde verhaal met batterijen: ook daarvan zou ik toch opletten met Chinese nepperts.
Come and join the club : [Ervaringen] Online shoppen in ChinaNikolas schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:14:
Is het niet wat riskant om dingen als adapters uit China te bestellen? Hoe veilig zijn die dingen? Lijkt me een beetje hetzelfde verhaal met batterijen: ook daarvan zou ik toch opletten met Chinese nepperts.
Hier heb ik geen schrik van, aangezien een oplader redelijk tot zeer simpel in elkaar steekt. Ik heb ondertussen al redelijk wat besteld van materiaal en tot op heden zeer tevreden :
- 2x Power Adapter
- iPhone Dock
- iPad Dock
- 5 usb kabels apple
Allemaal goed en wel !
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Altijd wel prima spul. Alleen 1x keer een ipod kabel besteld ding was redelijk snel kapot, de aansluiting was ook niet heel goedtc982 schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:29:
[...]
Come and join the club : [Ervaringen] Online shoppen in China
Hier heb ik geen schrik van, aangezien een oplader redelijk tot zeer simpel in elkaar steekt. Ik heb ondertussen al redelijk wat besteld van materiaal en tot op heden zeer tevreden :
- 2x Power Adapter
- iPhone Dock
- iPad Dock
- 5 usb kabels apple
Allemaal goed en wel !
Hmm, hier heb ik ook nooit bij stilgestaan. Mijn Ipad komt uit de VS, en er zat dus geen Europese lader bij. Daarom laad ik hem altijd op met mijn Iphone lader, maar blijkbaar duurt het laden daarom dus 5 uur i.p.v. 2.5
Hee
Ik heb net een nieuwe nokia lumia. die word geleverd met een 5V 1A lader
Van mijn nokia e7 heb ik nog een 5V 1,2A lader. Nu zal deze 2de lader meer vermogen geven.
Maar kan dat eigelijk wel? verniel ik mijn batterij niet met een krachtigere oplader?
Gr.
Van mijn nokia e7 heb ik nog een 5V 1,2A lader. Nu zal deze 2de lader meer vermogen geven.
Maar kan dat eigelijk wel? verniel ik mijn batterij niet met een krachtigere oplader?
Gr.
Denk dat het andersom geen probleem is. Krachtigere lader dan toegestaan zou ik niet snel proberen.Bramji 117 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:40:
Hee
Gr.
Pagina: 1