Toon posts:

Goede webhosting reseller - - Ervaringen - -

Pagina: 1
Acties:
  • 2.160 views

Onderwerpen

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-05 20:22
Beste allemaal,

Na een lange zoektocht op het internet naar een betrouwbare webhosting reseller pakket, stel ik mijn vraag maar hier.

De reden dat ik een topic open is dat de reviews op internet over reseller hosting nogal gemanipuleerd schijnen te worden. Zo ook op ISPGids.nl

Op ISPGids.nl scoort een niet met name te noemen hosting, met niet eens een telefoonnummer voor support op bijna alle gebieden 100 procent, met meer dan 600 reviews. Ik zou het graag willen geloven, want dan was ik klaar. Maar zoiets lijkt mij helaas niet erg betrouwbaar.

Wie o wie kan mij uit de brand redden door eigen ervaringen met een webhosting reseller pakket.

Ik zoek een webhosting reseller pakket met de volgende eisen/wensen.
  • Goede support bij problemen,
  • En bereikbaar per telefoon met een nette helpdesk
  • Garantie van een 'redelijke' uptime
  • Gemakkelijk te managen interface voor het beheren van de websites van de klanten
  • (Liefst zou ik hier goedkoop neer willen zetten maar dat doe ik maar niet met zulke wensen ;) )
  • Een pakket waar ik 5 of meer websites van klanten kan beheren
  • Een pakket waar ik liefst minder dan 100 euro per jaar voor betaal als instap pakket (duurder mag)
Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. Slechte ervaringen bij partijen zijn ook welkom. Dan weten we waar we vandaan moeten blijven.

Graag dus alleen over reseller pakketten, danku ;)

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-06 18:59
tja, www.antagonist.nl heeft een erg goede uptime maar geen telefonische help desk. Wel een erg goede mail support. waar ik meestal wel binnen een uurtje een mailtje op terug krijg.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Wat voor reseller pakket zoek je? Whitelabel of is dat niet perse nodig?

Er zijn (wat mij betreft) een aantal goede partijen in Nederland, maar of die goedkoop zijn? Ik noem een PCExtreme, Bit, Byte en dat zijn slechts voorbeelden.

Wat voor hosting zoek je precies? Voor bijvoorbeeld Magento is er veel te vinden, maar zijn er slechts een paar echt goed... Een standaard huis&tuin applicatie kan bijna overal wel goed draaien...

• kvdd
@rekenblok
Het nadeel van Antagonist is inderdaad geen telefonische helpdesk. Verder voldoet deze aan alle requirements van mij.
Welk pakket neem jij af bij Antagonist? Webhosting reseller?

@Exhar
Ik wil graag 'normale' websites hosten, maatwerk of CMSen. Zend Support zou voor maatwerk wel super zijn. Dus de Zend optimizer zou wel fijn zijn.

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:39
kijk eens naar ww.pcextreme.nl, tot nu toe altijd supersnelle service en nog geen downtime gehad...

• kvdd
Pinooo schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:53:
kijk eens naar ww.pcextreme.nl, tot nu toe altijd supersnelle service en nog geen downtime gehad...
Was dat voor het webhosting reseller pakket?

• Anoniem: 63996
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik zit met eigen server met enorme grote tevredenheid bij gethosted.nl je kan de beste man zijn bed uitbellen als er iets is, hij fixed het gewoon, superstabiel allemaal.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-04 20:50
* Wiethoofd zit ook bij GetHosted met 2 domeinen van mezelf. Prima hosting, prettige beheeromgeving en geen enkele downtime gehad tot nu toe, en qua service helemaal top, uitbreiding of aanpassing in je hosting is zo geregeld.

Wiethoofds meuk en 'overige'

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:55
Anoniem: 63996 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:45:
ik zit met eigen server met enorme grote tevredenheid bij gethosted.nl je kan de beste man zijn bed uitbellen als er iets is, hij fixed het gewoon, superstabiel allemaal.
Leuk jouw eigen server maar wat zegt dat over de kwaliteiten van een reseller pakket bij GetHosted ?

Anoniem: 132733

Check eens bij versio.nl

Ik heb daar een aantal domeinen gehost en inmiddels ook een Medium-VPS draaien incl. CentOS en DirectAdmin.
Kun je zelf zoveel hosten en domeinen draaien als je wilt c.q. ruimte hebt.

Heb een paar keer tel. contact gehad wat goed gaat (was zelf in het weekeinde), en de mailsupport is tot nu toe goed.

Ik vind wel dat ze iets klantvriendelijker zouden kunnen reageren, maar hun werk doen ze goed.
En daarnaast kost 't ook nog eens 3 x niks... (vind ik dan)

Ze leveren zowel domeinregistratie en hosting, reseller-hosting, VPS'en etc.

En zo'n VPS is wel heel lekker hoor. Helemaal niet zo complex en je kunt alles lekker proberen, uittesten, doe je iets fout.... WIPE en 2 minuten later heb je weer een schoon CentOS-bakkie.....

Oftewel, ik ben daar lekker aan het leren. >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-06 18:59
kvdd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:52:
@rekenblok
Het nadeel van Antagonist is inderdaad geen telefonische helpdesk. Verder voldoet deze aan alle requirements van mij.
Welk pakket neem jij af bij Antagonist? Webhosting reseller?

@Exhar
Ik wil graag 'normale' websites hosten, maatwerk of CMSen. Zend Support zou voor maatwerk wel super zijn. Dus de Zend optimizer zou wel fijn zijn.
Op dit moment een reseller account. Ben in de afgelopen 3 jaar 2 keren offline geweest door een netwerk storing in het datacenter zelf, andere keer door een mislukte OS update. Maar mocht er iets gebeuren, dan word je uitstekend geïnformeerd door: status.antagonist.nl

Telefonie helpdesk hebben ze niet, blijft jammer maar de handleidingen op http://www.antagonist.nl/help/ zijn zeer goed geschreven zodat je er zelf meestal uitkomt, anders heb je het forum + e-mail nog.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• kvdd
Inmiddels contact opgenomen met Get Hosted, nadat ik een PM van hem had ontvangen. Ben benieuwd hoe het lopen gaat!

Maar naar wat ik hoorde heb ik daar alle vertrouwen in.

Bedankt allemaal :)

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:55

IEF

Why so serious?

Wat moet ik nemen?-topics, en dan specifiek voor hosting, zijn niet gewenst in IH.

Het advies: doe zelf onderzoek, zet je wensen op een rijtje, en ga kijken naar ervaringen met hostingproviders die jij interessant vindt. Dat kan dan zowel op ISPGids zijn, maar ook gewoon hier. Daar hebben we een search voor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee