Beste allemaal,
Na een lange zoektocht op het internet naar een betrouwbare webhosting reseller pakket, stel ik mijn vraag maar hier.
De reden dat ik een topic open is dat de reviews op internet over reseller hosting nogal gemanipuleerd schijnen te worden. Zo ook op ISPGids.nl
Op ISPGids.nl scoort een niet met name te noemen hosting, met niet eens een telefoonnummer voor support op bijna alle gebieden 100 procent, met meer dan 600 reviews. Ik zou het graag willen geloven, want dan was ik klaar. Maar zoiets lijkt mij helaas niet erg betrouwbaar.
Wie o wie kan mij uit de brand redden door eigen ervaringen met een webhosting reseller pakket.
Ik zoek een webhosting reseller pakket met de volgende eisen/wensen.
Graag dus alleen over reseller pakketten, danku
Na een lange zoektocht op het internet naar een betrouwbare webhosting reseller pakket, stel ik mijn vraag maar hier.
De reden dat ik een topic open is dat de reviews op internet over reseller hosting nogal gemanipuleerd schijnen te worden. Zo ook op ISPGids.nl
Op ISPGids.nl scoort een niet met name te noemen hosting, met niet eens een telefoonnummer voor support op bijna alle gebieden 100 procent, met meer dan 600 reviews. Ik zou het graag willen geloven, want dan was ik klaar. Maar zoiets lijkt mij helaas niet erg betrouwbaar.
Wie o wie kan mij uit de brand redden door eigen ervaringen met een webhosting reseller pakket.
Ik zoek een webhosting reseller pakket met de volgende eisen/wensen.
- Goede support bij problemen,
- En bereikbaar per telefoon met een nette helpdesk
- Garantie van een 'redelijke' uptime
- Gemakkelijk te managen interface voor het beheren van de websites van de klanten
- (Liefst zou ik hier goedkoop neer willen zetten maar dat doe ik maar niet met zulke wensen
)
- Een pakket waar ik 5 of meer websites van klanten kan beheren
- Een pakket waar ik liefst minder dan 100 euro per jaar voor betaal als instap pakket (duurder mag)
Graag dus alleen over reseller pakketten, danku