ik heb een pc die oa de volgende problemen geeft:
1 : ati2dvag geeft met enige regelmaat een blauw scherm , daarna reboot en het werkt weer even ,
2: powerdvd gaf nooit problemen met dvd's of blue ray's en verdwijnt of crasht powerdvd bij blue ray's maar niet bij dvd's .
voor zover ik heb kunnen vinden op internet lijken beide problemen met elkaar te maken te hebben en komt het van de software , bovendien gaat 3dmark2006 goed zonder problemen .
aangezien ik iets heb veranders aan mijn config kan dit zeker de oorzaak zijn ,
er is namelijk het volgende gewijzigd :
ander moederbord + processor en koeler + geheugen .
om ervoor te zorgen dat windows niet gelijk ermee stopt heb ik sysprep gebruikt en daarna braaf alle drivers geinstalleert .
voorheen was alles goed nu dus niet meer en de vraag is dus :
windows xp opnieuw installeren of misschien iets anders opnieuw doen of gaan voor windows 7
config nu :
Phenom II X6 1055T 2 * 2 GB 2000 MHz
Gigabyte Ga-870a UD3
X2600XT 3 sata hd's 1 wd 640 GB 1 seagate 750 GB Hd en 1 seagate 1 TB hd
toshiba dvdspeler en lite on dvd brander
gevoed door enermax 425 watt pro 80+
1 : ati2dvag geeft met enige regelmaat een blauw scherm , daarna reboot en het werkt weer even ,
2: powerdvd gaf nooit problemen met dvd's of blue ray's en verdwijnt of crasht powerdvd bij blue ray's maar niet bij dvd's .
voor zover ik heb kunnen vinden op internet lijken beide problemen met elkaar te maken te hebben en komt het van de software , bovendien gaat 3dmark2006 goed zonder problemen .
aangezien ik iets heb veranders aan mijn config kan dit zeker de oorzaak zijn ,
er is namelijk het volgende gewijzigd :
ander moederbord + processor en koeler + geheugen .
om ervoor te zorgen dat windows niet gelijk ermee stopt heb ik sysprep gebruikt en daarna braaf alle drivers geinstalleert .
voorheen was alles goed nu dus niet meer en de vraag is dus :
windows xp opnieuw installeren of misschien iets anders opnieuw doen of gaan voor windows 7
config nu :
Phenom II X6 1055T 2 * 2 GB 2000 MHz
Gigabyte Ga-870a UD3
X2600XT 3 sata hd's 1 wd 640 GB 1 seagate 750 GB Hd en 1 seagate 1 TB hd
toshiba dvdspeler en lite on dvd brander
gevoed door enermax 425 watt pro 80+
[ Voor 11% gewijzigd door Misterpc op 02-04-2011 17:15 ]
B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west