• smoldersonline
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-02 08:39
Ik heb problemen met mijn TV (47PFL9632/D10) in combinatie met een TX-SR608 en een PS3.

Ik krijg de PS3 niet aan de (HDMI) praat op de TV via de Onkyo receiver (TX-SR608). Deze (HDMI-Onkyo) route werkt probleemloos voor m'n Xbox360 en dreambox. Als ik de PS3 rechtstreeks (HDMI) aansluit naar de TV en optisch naar de SR608 lijkt alles prima te werken, totdat ik de SR608 aanzet. Vanaf dat moment valt regelmatig het PS3 beeld voor enkele seconden weg. Als ik de SR608 uitzet is dat probleem onmiddellijk verdwenen.

Om (knetter)gek van te worden... Ik denk dat ik alles al heb geprobeerd, kabels, volgorde aanzetten etc, maar houd me heel graag aanbevolen voor troubleshoot tips. Veel dank!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:11

FeaR

In GoT we trust

Klinkt in het eerste opzicht als een HDMI handshake-probleem. Het is bekend dat vooral de Onkyo TX-SR508 problemen kan geven in combinatie met de PS3 en sommige TV's. Maar zo te zien kan de TX-SR608 daar dus ook last van hebben...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• smoldersonline
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-02 08:39
Dank voor je (snelle) reaktie. Ik weet niet bij welk apparaat het issue nu zit. De TX-SR608 (met Xbox 360 en dreambox, op HDMI1) en Mac mini (op HDMI2) samen naar de TV geeft geen probleem. PS3 gaat pas moeilijk doen (op de laatste HDMI) als de receiver aan gaat. Ik ga eens kijken of er een update mogelijkheid is voor de TX-SR608.