Toon posts:

casemodding newbie

Pagina: 1
Acties:
  • 829 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen, ik ben niuw hier en dit gaat waarschijnlijk een wat langer durend project worden i.v.m het financiele plaatje..
allereerst waar kan ik een complete kast bestellen die een beetje te bewerken valt en niet te duur is?
ik heb nog een probleem met het hardware gedeelte want daar heb ik helaas geen/weinig verstand van..
zou ik daar ook enkele hulp mee kunnen krijgen?? alvast bedankt..
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten 1e. maak tekeningen hoe jij de kast er uit wil laten zien,
Ten 2e. ga naar de site van coolermaster zoek een case, en bestel.
Ten 3e. let even op je spelfouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-10 10:54
Wat jij eigenlijk wil zeggen: Ik kan slecht nederlands en wil een casemod doen, maar snap geen bal van computers.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeefHazard schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:45:
Wat jij eigenlijk wil zeggen: Ik kan slecht nederlands en wil een casemod doen, maar snap geen bal van computers.
Niemand afkraken he :+ ,
iedereen moet het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 10:31

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

een antec one hundred is 40 euro en valt goed te modden.

[CIP] one hundred dollar mod
productreview: Antec One Hundred review door wâldpyk

kwa hardware koop een oud setje van iemand over. en ga daar wat mee oefenen zo ben ik ook begonnen gaat een paar keer fout en daarna snap je het wel.

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok..
dat zijn tenminste bruikbare tips..
sorry voor de spelfouten had een beetje snel getypt..
ok dus bij coolermaster een goede kast bestellen en eens even rustig uit gaan denken hoe het gaat worden :D
gaan we doen..
zou gauw ik een kast heb zal ik een update doen.

reacties zijn natuurlijk altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de volgende update zal trouwens pas worden over ong. een week of 2 I.V.M. de centen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Waarom niet eerst bedenken wat je wil modden, en op basis daarvan de kast aanschaffen. Dat lijkt me toch de meest logische methode.

Verders, zinnen beginnen met hoofdletters, en als't goed is zitten er 2 Shift-koppen op je toetsenbord, gebruik ze ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:29
zinnen met hoofdletters beginnen is niet nodig, zolang er maar leestekens gebruikt worden

je zou eventueel voor je eerste mod voor een goedkope kast op marktplaats kunnen kijken, en anders is er nog azert.nl, alternate.nl en vele andere sites

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Je mag bij mij wel een gratis standaard kast ophalen van TEC, daarmee kun je dan beginnen, eerst haal je de kast uit elkaar en maak je wat geten in de plaat voor de kabels.
Verder kun je veel met een kast doen, kleurtje, blowhole, window, en noem maar op.
Ik wil je zelfs een beetje op weg helpen, en waarvoor dient de pc, noem deze punten even op en mischien kunnen we een lijst maken met hardware.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik wil je aanraden eerst even onze FAQ door te nemen, je topicstart voldoet namelijk niet aan de verwachtingen die we stellen voor het starten van een topic. We verwachten wel het EEWA aan eigen inzet, en als je daadwerkelijk een CiP begint, dan kun je de regels daarvoor ook terugvinden in de policy bovenaan dit forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.