Toon posts:

Holy Shit! in Quake 3 arena

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat Quake 3 Arena te spelen, CTF. Ik shoot iemand dood, weet niet precies meer hoe de situatie was, maar de zware quake 3 stem zei:
'Holy shit!'
Hoe kan dat? heb ik maar 1 keer gehad, weet iemand wanneer hij dit zegt?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05-11 11:20
Wrong forum --> move

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
waarom, dit is toch een spel?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op Saturday 17 March 2001 12:44 schreef illem het volgende:
waarom, dit is toch een spel?
Havana is mod van IT. Dus neem ik aan dat het topic daar stond :).. En dat ie hem verplaatst heeft naar Spielerij waar ie wel hoort.

Verwijderd

Dat had ik ook!!!!
ik denk dat het kwam door het volgende..

Mijn vlag lag naast die vande tegenstander..: voor hun heel makkelijk tepakken.. Er kwamen al 2 tegenstanders op de vlagaf.. Toen schoot ik met een ebetje geluk en 2 rakketten hun af., ik returnde mijn eigen vlag en ik jatte die van hun. dat allemaal in 2 seconde. Ik weet niet waar ik dan holyshit! voor krijg maar misschien was het mijn zoveelste DEFENCE kill.

Zijn er nog andere mensen die dit hebben meegemaakt
?

en dit hoort hier wel thuis : Spielerij=Games en Quake3 is een game en dit gaat over de inhoud van een game..

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
IceStorm heeft gelijk, deze post stond eerst in IT en Havana heeft hem gemoved!

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op Saturday 17 March 2001 12:49 schreef Netrab het volgende:
en dit hoort hier wel thuis : Spielerij=Games en Quake3 is een game en dit gaat over de inhoud van een game..
Argh.. :).. Het hoort hier ook thuis daarom STAAT ie hier nu ook. Oorspronkelijk komt ie uit IT en vanaf daar heeft havana hem naar Spielerij gemoved...
Duidelijk :P?

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 01:15

Jake Blues

AKA Jake

Op Saturday 17 March 2001 11:46 schreef illem het volgende:
'Holy shit!'
Dat zit standaard in PointRelesease 1.27. Je krijgt het te horen als het net niet lukt om een cap te maken. Om nog ff wat zout in de open wonden te strooien :)

• Glorix Jim
  • Laatst online: 11-11 13:46
Volgens mij gebeurt het gewoon als je meerdere dingen tegelijk doet die belangrijk zijn voor je team. Dus een assist + defence = holyshit..
Althans dat denk ik, ik heb het ook een paar keer gehad.

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:48

scim

Nani?

Nee, je krijgt dat holy shit te horen als je heel dicht bij je eigen vlag (dus net voordat je kunt cappen) gefragged wordt :).
Het is inderdaad om nog wat zout op de wond te strooien >:)

• Glorix Jim
  • Laatst online: 11-11 13:46
Maar hoor je het ook als jij diegene bent die de defender neerknalt? Ik heb het juist als ik iedereen neerknal bij de vlag.

Verwijderd

Tis alleen wanneer een flagcarrier op 't punt van capturen staat en gefragged wordt (dus op een sec. na een capture wordt voorkomen..). Ik heb 't ook 1x gehad >:)
Pagina: 1