roland e-66 op mac

Pagina: 1
Acties:

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-01 21:57

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
Hallo,
Sinds een aantal weken ben ik bezig met piano lessen. Hiervoor heb ik een keyboard te leen van een maat van me. Het betreft hier een Roland e-66. Hier zitten standaard MIDI poorten op. Online heb ik goedkoop een USB naar MIDI interface kunnen vinden. Helaas heb ik nog geen succes gehad met het aansluiten en aan de praat krijgen hiervan.

Het apparaat lijkt wel te worden herkent maar op de indicator lampjes van de kabel lijkt er niets te gebeuren. Ik heb de handleiding hierna bekeken maar hier wordt veel gesproken over upper melodieën en andere wartaal waar ik niet verder kom. ik moet allerlei parameters instellen maar ik heb eigelijk geen flauw idee wat ze doen.

Kan iemand me op weg helpen?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Je hebt niet de klassieke fout gemaakt door midi-out en midi-in te verwisselen?
Midi-out op je keyboard naar midi-in op de interface? Verder zul je een programma hebben draaien om wat met die midi info te doen, heb je daar alles goed ingesteld en ziet dat programma midi informatie binnenkomen?