Beste Tweakers,
Ik heb Steam op mijn pc geinstalleerd, zodat ik Empire Total War ( net gekocht) kan spelen.
Dit heb ik gedaan voor de install.
Echter als ik Empire total war opstart dan closed hij nadat hij de credits weer geeft...
En geeft vervolgens weer dat : Empire Total War werkt niet meer... er wordt naar een oplossing gezocht, en die wordt niet gevonden. Helaas kan ik geen screenshot maken van dit event, aangezien hij dan crashed.
Mijn PC
Processor:
Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz (4 CPUs), ~3.3GHz
Memory:
4096MB RAM
Hard Drive:
89 GB SSD over en extra 1TB
Video Card:
ATI Radeon HD 5770 Series
Operating System:
Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_rtm.101119-1850)
Motherboard:
P8H67-m Pro
Het draaien moet geen probleem veroorzaken, maar ik heb ook het probleem met Warhammer 40k Dawn of War!
Wat heb ik geprobeerd?
Reinstall Steam
Reinstall Empire ( moest)
Up2Date Drivers GPU
Empire in XP sp 3 gezet
Niks lijkt te helpen!
Gelukkig niet erg veel voor betaald, maar ik krijg zometeen ook Shogun 2 binnen, en dan wil ik het wel werkende hebben!
Please Help!
Dank u
Shogun 2 binnen en draait perfect!!
Ik heb Steam op mijn pc geinstalleerd, zodat ik Empire Total War ( net gekocht) kan spelen.
Dit heb ik gedaan voor de install.
Echter als ik Empire total war opstart dan closed hij nadat hij de credits weer geeft...
En geeft vervolgens weer dat : Empire Total War werkt niet meer... er wordt naar een oplossing gezocht, en die wordt niet gevonden. Helaas kan ik geen screenshot maken van dit event, aangezien hij dan crashed.
Mijn PC
Processor:
Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz (4 CPUs), ~3.3GHz
Memory:
4096MB RAM
Hard Drive:
89 GB SSD over en extra 1TB
Video Card:
ATI Radeon HD 5770 Series
Operating System:
Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_rtm.101119-1850)
Motherboard:
P8H67-m Pro
Het draaien moet geen probleem veroorzaken, maar ik heb ook het probleem met Warhammer 40k Dawn of War!
Wat heb ik geprobeerd?
Reinstall Steam
Reinstall Empire ( moest)
Up2Date Drivers GPU
Empire in XP sp 3 gezet
Niks lijkt te helpen!
Gelukkig niet erg veel voor betaald, maar ik krijg zometeen ook Shogun 2 binnen, en dan wil ik het wel werkende hebben!
Please Help!
Dank u
Shogun 2 binnen en draait perfect!!
Antfarmer