Kan opdracht niet uitvoeren door fout in een I/O apparaat

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

In het verleden kon ik heel makkelijk foto's via een kaartlezer van mijn digitale camera halen, tot gisteren :( Het gaat om een ander toestel, dus deze is nog niet eerder aangesloten geweest op mijn laptop. Als ik de kaart aansluit krijg ik de melding: Kan opdracht niet uitvoeren door fout in een I/O apparaat
Ik heb iedere usb poort al gehad, ook als ik via windows verkenner de externe schijf zoek pakt hij hem niet en loopt de boel vast. Ik heb de camera ook rechtstreeks geprobeerd aan te sluiten, heb het stuurprogramma geïnstalleerd, maar nee hoor... Dan krijg ik de melding dat het niet is geïnstalleerd, terwijl ik dat toch echt heb gedaan. |:(
Wat kan ik nog meer proberen??

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:42
En kun je de foto's wel op je camera terugkijken? Zo niet, dan is je geheugenkaart kapot of corrupt.

Als er nog belangrijke foto's opstaan zou je de kaart met je camera kunnen formateren en dan met pci_us_smartrecovery van convar die datenretter de foto's terug kunnen halen. (let wel, eigen risico!!!)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey boers...

De foto's kan ik wel gewoon via de camera bekijken, ze staan dus wel op de kaart. Ben niet echt een enorme pc-kenner, je voorstel klinkt als abracadabra voor mij :)
Toch bedankt voor het meedenken!

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:42
Heb je eventueel nog een andere pc tot je beschikking waarmee je kunt proberen om de camera met usb kabel te verbinden? Mijn ervaring is namelijk wel, dat wanneer je de camera rechtstreeks kunt aansluiten op je computer ipv een kaartlezer, je vaker succes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn andere pc krijg ik precies dezelfde meldingen, heb beide manieren geprobeerd