Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb 30 .iso files van Herema Photo Objects dvd's gemaakt.
HPO is software waarmee er uit een database foto's zonder achtergrond naar bijvoorbeeld photoshop verplaats kunnen worden.
De .iso files zou ik het liefst met bijvoorbeeld Ultra ISO mounten waarna ik de drive letters aan de HPO software koppel.
Probleem is nu dat er niet genoeg letters beschikbaar zijn voor al deze mounts/virtual drives.
Is er een oplossing voor dit probleem mogelijk?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 15:24

ThunderNet

Flits!

Als je alle bestanden nodig hebt, waarom verplaats je de data dan niet gewoon naar een Hardeschijf?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 12:33
maak grotere iso's?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als ik kijk bij Daemon tools Pro:

http://www.daemon-tools.cc/eng/products/dtproAdv

Dan kan die tot 32 virtual drives aan. Lijkt mij dus dat het wel mogelijk moet zijn?

Xbox Live ID:Notna8310

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:50

Standeman

Prutser 1e klasse

Er zijn ook tooltjes waarmee je de iso in een folder mount i.p.v. een drive letter..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• René van Gaalen
ThunderNet schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:42:
Als je alle bestanden nodig hebt, waarom verplaats je de data dan niet gewoon naar een Hardeschijf?
Dit heb ik al geprobeerd maar de software accepteert dat niet op de een of andere manier.

• René van Gaalen
Hoe bedoel je, ik maak nu van elke DVD één ISO.
Moeten/kunnen er meer DVD's in 1 ISO?

• René van Gaalen
Notna schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:43:
Als ik kijk bij Daemon tools Pro:

http://www.daemon-tools.cc/eng/products/dtproAdv

Dan kan die tot 32 virtual drives aan. Lijkt mij dus dat het wel mogelijk moet zijn?
Probleem is dat ik al 7 partities + 2 DVD drives heb waardoor er al 9 drive letters zijn uitgedeeld.
Komt nog een cardreader bij bedenk ik net.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:10
Windows gaat toch gewoon verder met AA:// AB:// AC:// neem ik aan?

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 12:33
René van Gaalen schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:15:
[...]

Hoe bedoel je, ik maak nu van elke DVD één ISO.
Moeten/kunnen er meer DVD's in 1 ISO?
Weet niet precies wat voor iso's het zijn, maar je zou kunnen proberen van 2x dvd 5 een dvd9 iso te maken. Als het puur om data gaat zou je er ook nog soort van blue ray iso van kunnen maken, zou theoretisch 25gb in een iso kunnen proppen dan.

Ik meen dat dvd's samenvoegen echter ingewikkelder is als splitsen, maar ga even voor je kijken.

• René van Gaalen
Cornelison schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:21:
[...]

Weet niet precies wat voor iso's het zijn, maar je zou kunnen proberen van 2x dvd 5 een dvd9 iso te maken. Als het puur om data gaat zou je er ook nog soort van blue ray iso van kunnen maken, zou theoretisch 25gb in een iso kunnen proppen dan.

Ik meen dat dvd's samenvoegen echter ingewikkelder is als splitsen, maar ga even voor je kijken.
Het zijn in elk geval enkel iso's waar slechts 1 map in staat met daarin +/- 3000 afbeeldingen.
De map heeft de naam HPI.
Als ik deze HPI map echter opneem in de database van de software dan kunnen de foto's niet geladen worden.
Maak ik echter een mount van de iso van de dvd waarin ook enkel de HPI map staat dan worden de foto's wel geladen.
De software is alweer 8 jaar oud, mogelijk heeft dat er wat mee te maken.
Werk nu met windows 7 64.

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Alles uitpakken naar een map met winrar, en daarna een grote iso maken met imgburn?

(of proberen de software voor de gek te houden door de HPI map in de root van één van je partities te zetten, bijvoorbeeld D:\HPI, in de hoop dat hij dan je D schijf als DVD ziet)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Exception schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:18:
Windows gaat toch gewoon verder met AA:// AB:// AC:// neem ik aan?
Nee.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• René van Gaalen
michiel_ schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:04:
Alles uitpakken naar een map met winrar, en daarna een grote iso maken met imgburn?

(of proberen de software voor de gek te houden door de HPI map in de root van één van je partities te zetten, bijvoorbeeld D:\HPI, in de hoop dat hij dan je D schijf als DVD ziet)
Dit is precies wat wel werkte met XP samen met een nog oudere versie van Photo Objects.
Met de minder oude PH software met win7 lukt dit helaas niet meer.
Pagina: 1