Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:00
Hallo Tweakers,

Mijn abonnement is over 2 maanden afgelopen, en ik ben dus op zoek naar een nieuwe telefoon.
De HTC Desire HD lijkt me prima (ik heb nu een HTC Touch HD overigens), maar ik vroeg me af of iemand weet of er binnenkort nog nieuwe Android telefoons uitkomen in het 'bovensegment' die het afwachten waard zijn.
Weet iemand of er ergens een roadmap oid van HTC te zien is of een lijstje met geplande releases?

Ik moet weer 2 jaar met de telefoon leven, dus als ik net een nieuwe release mee kan pakken dan zou dat mooi zijn.
Op de Tweakers homepage o.i.d. kan ik er weinig over vinden.

Alvast bedankt!
Lennard

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
De HTC Pyramid en de HTC Evo 3d zijn de opvolgers van de HTC Desire Hd
Welke ook daadwerkelijk in Europa in de winkels komen is nog afwachten, in ieder geval 1 van die 2.

Deze zijn dus echt stukken beter in bijvoorbeeld het scherm en dual core processors.
Ik vind het persoonlijk het wachten wel waard, maar dan kan je door blijven gaan, terwijl de HTC Desire HD nog een zeer goede telefoon is en blijft.

En als je van Samsung houdt, de Galaxy S2 laat niet zo lang meer op zich wachten, ook een zeer goed toestel van de bovenste klasse.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De HTC Pyramid is volgens mij de nieuwe toptelefoon van HTC, de 'opvolger' van de DHD (al kan je dat ook een beetje zeggen van de Desire S), dus daar kan je naar kijken?
Zie bijvoorbeeld dit topic: HTC Pyramid
Maar je kan bijvoorbeeld ook eens kijken naar de Samsung Galaxy S2 of de LG Optimus X2 Speed.

Maar ik moet zeggen dat ik niet precies weet wat er op het moment (en de komende 2 maanden) bij abo-verlenging te krijgen is.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit zijn dingen die je prima zelf op kan zoeken. Dat je op de frontpage niets kan vinden is onzin, want je vindt er een hoop over nieuwe toestellen. Daarnaast is dit een beslissing die alleen jij kan maken. We verwachten bij een topicstart wat meer eigen initiatief dan dit, dus dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.