Lijkt me interessant: lekker snel internetten op straat!
http://www.webfinity-desi...aarnpaal-met-farola-wifi/
http://www.webfinity-desi...aarnpaal-met-farola-wifi/
[ Voor 57% gewijzigd door RaZ op 01-04-2011 14:46 ]
Ey!! Macarena \o/
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat hoeft geen probleem te zijn. Je moet alleen aanpassen hoe de lichten geschakeld worden.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:17:
Ha..ha.... wel leuk bedacht.
Maar... als je als techneut dit had gelezen, zou je begrijpen dat dit niet zou werken. Overdag staan de palen uit. Dus geen stroom. Waarop moet WiFi dan werken? Zonneenergie?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Wifi uit het stopcontact? Is het dan nog wel Wifi....?Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:21:
Ze zouden de stroom kunnen laten lopen, maar de lampen apart kunnen schakelen, dat kan weer via dat tussenstuk tussen vitting en lamp. Moet zeggen, voor een 1 April grap is het best een goed idee. Zou dit ik mijn huis best willen, gewoon Wifi uit het stopcontact
Je hoort niemand vertellen dat het niet kan. Enkel is het vandaag natuurlijk wel 1 april, en bedenk ik me wel 2 keer of ik diverse berichten moet geloven. In dit geval, geloof ik er geen reet van
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Als je stopcontact (zonder dat je er een stekker in steekt) gewoon een Wifi signaal uitzend wel.Kiwitje schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:33:
[...]
Wifi uit het stopcontact? Is het dan nog wel Wifi....?
Niet direct op die manier maar hier zijn wel producten voorVerwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 21:13:
[...]
Als je stopcontact (zonder dat je er een stekker in steekt) gewoon een Wifi signaal uitzend wel.
Als je een Wifi router of gateway in je meterkast zet, en antennes in je stopcontacten, heb je Wifi uit je stopcontacten.. Theoretisch gezien.. Zou dit kunnen?
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq