Toon posts:

Interessant: 100 Mbps wifi bij lantarenpalen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.311 views

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me interessant: lekker snel internetten op straat! _/-\o_

http://www.webfinity-desi...aarnpaal-met-farola-wifi/

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:12

N0 0B

cxb1=N#

iets met April en 1...

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En welke datum is het vandaag? Juist ja...

Edit: Bleh, speciaal geregistreerd om dit vandaag te kunnen vertellen aan ons (of gewoon te spammen, kan ook).

[ Voor 57% gewijzigd door RaZ op 01-04-2011 14:46 ]

Ey!! Macarena \o/

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Lantaren? Ken ik niet.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

grap of niet, ik moet zeggen dat 't volgens mij nog best een goed idee is...

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

"Ter introductie komt het bedrijf met een speciale actie: in iedere stad waar Farola-wifi wordt uitgerold worden 25 jaar-abonnementen weggegeven. Om hiervoor in aanmerking te komen moeten deelnemers een leuke of gekke foto van een lantaarnpaal sturen aan farolawifi@gmail.com. De leukste 25 foto’s winnen een jaarabonnement."

Yeaaahhh right..

Verwijderd

Ha..ha.... wel leuk bedacht.

Maar... als je als techneut dit had gelezen, zou je begrijpen dat dit niet zou werken. Overdag staan de palen uit. Dus geen stroom. Waarop moet WiFi dan werken? Zonneenergie?

Verwijderd

Ze zouden de stroom kunnen laten lopen, maar de lampen apart kunnen schakelen, dat kan weer via dat tussenstuk tussen vitting en lamp. Moet zeggen, voor een 1 April grap is het best een goed idee. Zou dit ik mijn huis best willen, gewoon Wifi uit het stopcontact :P

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:17:
Ha..ha.... wel leuk bedacht.

Maar... als je als techneut dit had gelezen, zou je begrijpen dat dit niet zou werken. Overdag staan de palen uit. Dus geen stroom. Waarop moet WiFi dan werken? Zonneenergie?
Dat hoeft geen probleem te zijn. Je moet alleen aanpassen hoe de lichten geschakeld worden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:21:
Ze zouden de stroom kunnen laten lopen, maar de lampen apart kunnen schakelen, dat kan weer via dat tussenstuk tussen vitting en lamp. Moet zeggen, voor een 1 April grap is het best een goed idee. Zou dit ik mijn huis best willen, gewoon Wifi uit het stopcontact :P
Wifi uit het stopcontact? Is het dan nog wel Wifi....? :?

Specs

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-02 11:59

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je hoort niemand vertellen dat het niet kan. Enkel is het vandaag natuurlijk wel 1 april, en bedenk ik me wel 2 keer of ik diverse berichten moet geloven. In dit geval, geloof ik er geen reet van :P

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Voor de Spaans sprekenden onder ons Barcelona: http://www.lavidawifi.com...-a-traves-de-las-farolas/

Verwijderd

Kiwitje schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:33:
[...]

Wifi uit het stopcontact? Is het dan nog wel Wifi....? :?
Als je stopcontact (zonder dat je er een stekker in steekt) gewoon een Wifi signaal uitzend wel.

Als je een Wifi router of gateway in je meterkast zet, en antennes in je stopcontacten, heb je Wifi uit je stopcontacten.. Theoretisch gezien.. Zou dit kunnen? :D

• Hulkiedulkie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-02 14:40
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 21:13:
[...]

Als je stopcontact (zonder dat je er een stekker in steekt) gewoon een Wifi signaal uitzend wel.

Als je een Wifi router of gateway in je meterkast zet, en antennes in je stopcontacten, heb je Wifi uit je stopcontacten.. Theoretisch gezien.. Zou dit kunnen? :D
Niet direct op die manier maar hier zijn wel producten voor

http://www.devolo.com/con...-presentation_1.html?l=en

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:56
1 april is weer afgelopen :)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.