Hallo allen,
Ik heb al flink op het internet gezocht naar een oplossing voor mijn probleem met mijn touchpad, maar tot op heden ben ik er nog niet uit
Vanochtend kon ik nog fijn scrollen met mijn touchpad, maar na wat geklooi van mijn kant met instellingen was ik deze functie op eens kwijt. Volgens de gegevens werkt het apparaat correct, ik kan het touchpad ook nog gebruiken, maar die scrollfunctie ben ik kwijt. Wie kan mij verder helpen?
Wat ik heb gedaan voordat hij er mee kapte....
Mijn schermbeveiliging stond wel ingesteld, maar deed het dus niet. Toen zag ik via een forum het volgende:
Klik op de startknop en vervolgens op "zoekopdracht starten" (in XP kiest u hier uitvoeren).
- Typ vervolgens "msconfig" in het invoerveld en toets <ENTER>.
- Klik op "Doorgaan".
- Er opent nu een venster met meerdere tabbladen: Klik op tabblad Services.
- Controlleer of bij elke service een vinkje staat en als deze is ingeschakeld, zo niet kunt u hier een vinkje plaatsen
- Vink "Alle Microsoft services verbergen" aan (vlak boven de "OK" knop).
- Klik op "Alles uitschakelen".
- Klik op tabblad "Opstarten".
- Klik op "Toepassen" en vervolgens op "OK".
- Start uw PC opnieuw op.
Met vriendelijke groet,
Mark Meijer
Microsoft Partner
Dit heb ik dus gedaan en sindsdien werkt het niet meer
Na die tijd geprobeerd de omgekeerde versie te doen, maar ook dat biedt geen oplossing.
Overige info: ik ben niet zo handig met computers en volgens mij draait mijn touchpad op Elan??
Help!
Ik heb al flink op het internet gezocht naar een oplossing voor mijn probleem met mijn touchpad, maar tot op heden ben ik er nog niet uit
Vanochtend kon ik nog fijn scrollen met mijn touchpad, maar na wat geklooi van mijn kant met instellingen was ik deze functie op eens kwijt. Volgens de gegevens werkt het apparaat correct, ik kan het touchpad ook nog gebruiken, maar die scrollfunctie ben ik kwijt. Wie kan mij verder helpen?
Wat ik heb gedaan voordat hij er mee kapte....
Mijn schermbeveiliging stond wel ingesteld, maar deed het dus niet. Toen zag ik via een forum het volgende:
Klik op de startknop en vervolgens op "zoekopdracht starten" (in XP kiest u hier uitvoeren).
- Typ vervolgens "msconfig" in het invoerveld en toets <ENTER>.
- Klik op "Doorgaan".
- Er opent nu een venster met meerdere tabbladen: Klik op tabblad Services.
- Controlleer of bij elke service een vinkje staat en als deze is ingeschakeld, zo niet kunt u hier een vinkje plaatsen
- Vink "Alle Microsoft services verbergen" aan (vlak boven de "OK" knop).
- Klik op tabblad "Opstarten".
- Klik op "Toepassen" en vervolgens op "OK".
- Start uw PC opnieuw op.
Met vriendelijke groet,
Mark Meijer
Microsoft Partner
Dit heb ik dus gedaan en sindsdien werkt het niet meer
Overige info: ik ben niet zo handig met computers en volgens mij draait mijn touchpad op Elan??
Help!