Asus/Intel reclame bij videos

Pagina: 1
Acties:

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 11:53
Geachte Redactie (ow, wacht dat is dubbelop want zo heet dit forum ook al),

In de harde wereld waar veel geld en winst gehaald moet worden, moet er ook geadverteerd worden. Nu hebben jullie zo'n hele mooie reclamevideo van Asus over zo'n fantastische laptop. Ik denk dat de mensen die video ondertussen wel kunnen dromen en mochten er potentiële kopers zijn voor de laptop, dan zitten ze er ondertussen al 2 weken of langer achter.

Kan er eens een andere reclamevideo erin geschoten worden? Vind hem nu gewoon vreselijk irritant worden. Reclame an sich begrijp ik wel maar het moet niet zo irritant worden.

Alvast bedankt.
Groet,
Robert

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Deze zogenoemde prerolls worden op basis van een frequency cap voorgeschoteld. Dit betekent dat een bezoeker de videoadvertentie maximaal een X keer te zien krijgt. Voor deze campagne is dat drie keer. Ik heb de statistieken even opgevraagd en daaruit blijkt dat 0,05 procent (ja 0,05 procent) van het aantal keren dat deze uiting is getoond, meer dan drie keer aan iemand is getoond. Dit kan komen doordat iemand bijvoorbeeld zijn cookies verwijderd. Net geen 67 procent van de getoonde impressies is aan een unieke bezoeker getoond (1x dus) en 33 procent is twee of drie keer aan bezoekers getoond.

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-02 17:56

Slapstick

Me, myself or I

Gaat dit per ingelogde gebruiker of per sessie?

Volgens mij heb ik die intel reclame wel meer dan drie keer gezien namelijk :P

:TweakBlog:

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Slapstick schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:21:
Gaat dit per ingelogde gebruiker of per sessie?

Volgens mij heb ik die intel reclame wel meer dan drie keer gezien namelijk :P
Dit geldt bij deze campagne voor de gehele looptijd van de campagne (die overigens 9 april eindigt). Dat betekent dus dat bezoekers deze uiting in die hele periode maximaal drie keer zouden moeten zien. Dit blijkt uit onze statistieken in 99,95 procent van de gevallen dus ook zo te zijn.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10-2025
Helaas heb ik hem al meer dan 20x gezien. Ik verwijder mijn cookies eigenlijk bijna nooit.