• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik zoek een (budget) tv om als 2'de "monitor" op een PC aan te sluiten (vga kaart is een ATI Radeon HD 5450 512mb), deze gaat gebruikt worden om stilstaande afbeeldingen (uit een 3d render programma) te presenteren aan de klant.

Eigenlijk heb ik dus heel weinig eisen wat betreft geluid, "TV" instellingen, refreshrate etc. Hij moet gewoon zo goed mogelijk stilstaande afbeeldingen weergeven, ik ben wat aan het meten geweest 40" lijkt me te groot voor een kijkafstand van maximaal 2,5 meter dus ik ga voor 36/37".denk ik.

Het meest logische lijkt mij om voor een full-HD te gaan, de videokaart heeft een HDMI-out, dus dat lijkt me geen probleem. Ik heb gegoogled op dit onderwerp maar kan eigenlijk weinig nuttige info vinden. dus toch maar dit topic geopend om te vragen of ik iets over het hoofd zie of op een speciale eigenschap van een tv moet letten?

Anders g aik gewoon anar een winkel, kijk wel 36/37"modelletje me qua looks aanstaat en dan koop ik gewoon een random philips/samsung/panasonic/sony voor zo weinig mogelijk (lees rond de 400 euro) geld ?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer