Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP deskjet 5510 probleem met printen

Pagina: 1
Acties:

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Voor a.s. dinsdag moet ik mijn portfolio uitprinten en andere zaken. Ik heb onze HP deskjet 5510 van zolder gehaald en op mijn pc aangesloten. Ik heb windows 7 dus installeren ging automatisch. Alleen als ik nu print dan zitten er allemaal witte verticale lijnen over mijn foto's /werkjes heen.... Ik heb alles goed uitgelijnd en nieuwe cartridges gekocht. Maar het probleem is niet verholpen. Het lijkt dus net alsof mijn printer allemaal aparte stroken uitprint en die net niet aan elkaar "plakt". Het zijn witte lijnen die er tussen zitten van een millimeter of 2.
Nu ben ik dus eigenlijk een beetje in paniek aangezien ik dit weekend alles wil uitprinten etc.... Heeft iemand hier ook problemen mee gehad of een oplossing hiervoor. Ik hoor het heel graag.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Als je portfolio zo belangrijk is, even naar een copyshop gaan en daar uit laten printen, dan heb je alle tijd om de printer te fixen.

Waarchijnlijk gewoon vuil, ik neem zomaar aan dat hij in heeft lopen stoffen op zolder

[ Voor 25% gewijzigd door Fish op 01-04-2011 10:38 ]

Iperf

• Pablo11392
Ja naar een printshop gaan is uiteraard logisch. Het ging er mij meer om dat ik fotopapier had gekocht en nieuwe inkt. En dat kost toch ook best wel wat centjes.Via internet schoot ik ook niet veel op, ik ga dan maar naar een printshop toe, anders gaat het niet goed komen denk ik.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heb je het alleen met fotopapier of ook met gewoon papier? Is het mogelijk om de printkoppen te reinigen?

Desktop | Server | Laptop

• Pablo11392
Had alles gereinigd, maar het probleem was helaas niet verholpen. Uiteindelijk kwam het door photoshop zelf.... Ik heb het programma picasa gedownload en hierin werkte alles wel goed. Waarschijnlijk staat er ergens in photoshop een instelling dat die het super snel afdrukt? In iedergeval het probleem is opgelost;) Kan ik eindelijk weer verder!