Limiet posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:27

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Waar ik me de laatste tijd nogal aan erger, is dat ik na circa 1 week, al op mijn limiet zit van 30 posts per maand bij V&A. Is er een mogelijkheid om dat te omzeilen of vergroten? Ik probeer over het algemeen informatie toe te voegen en soms gewoon te melden dat ik een dm heb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat laatste hoef je in ieder geval niet te doen, want daarvoor komt een mooie gele balk bovenaan de site in beeld...

Net zo nuttig als een sms'je met "check je mail"... :P

[ Voor 22% gewijzigd door CodeCaster op 01-04-2011 10:20 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Thomg schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:18:
...limiet...
Is er een mogelijkheid om dat te omzeilen
Een limiet is natuurlijk niet voor niets een limiet ;)

AFAIK (maar ik heb daar geen diepgaande kennis over) kun je daar niet omheen of verhogen.
CodeCaster schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:19:
Dat laatste hoef je in ieder geval niet te doen, want daarvoor komt een mooie gele balk bovenaan de site in beeld...
Precies ;)

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 01-04-2011 10:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
CodeCaster schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:19:

Net zo nuttig als een sms'je met "check je mail"... :P
Als iemand zijn mail enkel checkt, zal hij/zij niet merken dat ik een dm heb gestuurd. Daarom altijd nog reactie om eigenlijk een soort van 'buzzer' te sturen. Als er nou ook de functie was dat je meel kreeg bij dm, zou ik helemaal :9~ zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Thomg op 01-04-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:02

crisp

Devver

Pixelated

Thomg schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:21:
[...]
Als er nou ook de functie was dat je meel kreeg bij dm, zou ik helemaal :9~ zijn.
En dan nog een sms dat je een mailtje hebt, en vervolgens nog een fax dat je een sms'je hebt?

Als iemand aangeeft dat 'ie per DM te benaderen is dan mag je er gewoon van uitgaan dat zo iemand ook regelmatig z'n DM checked....

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Ik kan uit ervaring zeggen dat als ik er een reactie bijgooi met DM! ik veel sneller een reactie krijg.
En nee, natuurlijk niet fax. Ik geef enkel feedback en een vraag naar verbeteringen naar mijn opinie.

[ Voor 33% gewijzigd door Thomg op 01-04-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tenzij de andere gebruiker constant niet-ingelogd op Tweakers.net rondsurft, zal hij de DM gewoon eerder zien dan jouw reactie op de advertentie. :) Waarom zou je dan nog een reactie plaatsen met dezelfde strekking?

Het kost je inderdaad reacties qua limiet. Als je dit soort reacties niet plaatst dan kun je makkelijk met 30 reacties/maand toe lijkt me.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Ik voeg ook info toe voor anderen die op ad ad geklikt hebben, en anders kan allen de gene waarnaar de dm gestuurd is de info lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom zou je je bezighouden met het toevoegen van informatie voor anderen? Dat lijkt me iets voor een eventuele koper om zelf maar uit te zoeken?

en dan reacties als:
Ik zou hier met moeite 300 voor neertellen. Succes verder.
Sta je bij de AH ook bij het drankgedeelte om iedereen te waarschuwen dat de schultenbrau bij de aldi veel goedkoper is?

Als je geen interesse hebt dan laat je de advertentie toch gewoon voor wat het is lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:02

crisp

Devver

Pixelated

Dat soort reacties zijn ook de reden geweest om de hier gewraakte limiet in te voeren...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomg schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:37:
Ik kan uit ervaring zeggen dat als ik er een reactie bijgooi met DM! ik veel sneller een reactie krijg.
En het duurt ook langer voordat het water kookt als je er naar kijkt? ;) Perception is a bitch.

Maar inderdaad; zelfs al zou het tot een wat snellere reactie leiden, voegt het nogal weinig toe als reactie. Niemand anders heeft er wat aan, en laat voor dingen waar niemand anders wat aan heeft nu juist de DM zijn. Misschien kan je dan beter een DM sturen met de melding dat je een DM hebt gestuurd ;)

Informatie toevoegen kan goed bedoeld zijn, maar het kwam zeer regelmatig voor dat iemand een opmerking maakt over de prijs en er gewoon helemaal naast zit omdat het een speciaal type is of er allerlei dingen meegeleverd worden. De adverteerder kan vervolgens de advertentie in de prullenbak gooien.

reviews: Tweakers.net FAQ
Als de advertentie in jouw ogen niet klopt, bijvoorbeeld op basis van inhoud of prijs, of als je een opmerking hebt over een advertentie, dan kan je dit via het meldpunt kenbaar maken. De melding zal in behandeling worden genomen door iemand van de crew. Ga niet reageren in de advertentie zelf, hierdoor wordt het reactiegedeelte alleen maar onoverzichtelijk en ontstaan er zinloze discussies. Reageren in V&A is alleen bedoeld voor geïnteresseerden. Prijsonderhandelingen zijn een zaak tussen verkoper en koper en daar zijn, hoe goed bedoeld ook, reacties van anderen niet bij gewenst. Houd je dus verre van dergelijke prijsgerelateerde reacties.
Dus... Goed bedoeld waarschijnlijk, maar... denied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zet het topic ondertussen in het goeie forum :)

Lieve Adjes >> Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
crisp schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:57:
[...]

Dat soort reacties zijn ook de reden geweest om de hier gewraakte limiet in te voeren...
En volledig terecht imho. Ik erger me juist aan mensen zoals de TS die menen zich overal maar tegenaan te moeten bemoeien. Dingen als de verkoopprijs is een overeenkomst tussen verkoper en koper en daar moet je niet tussen gaan zitten als je toch geen interesse hebt.

Daarom ben ik zo blij dat de reacties onder een advertentie uitgezet kunnen worden. Ik zit persoonlijk niet te wachten op reacties zoals die van de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
We gaan wel heel erg offtopic?
Ik vraag gewoon een simpele vraag, kan het limiet omzeilt of verhoogt worden?
Al beantwoord met een nee.
Slotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een slotje is niet nodig op een topic als je je antwoord hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1