Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CMS keuze vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• lazbahadir
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07-2023
Beste webdesigners,

Voor mijn oom die een auto garage heeft moet ik een website maken. Nu is dat geen punt; enkel zit ik ermee met hetgeen dat ze zelf auto's moeten kunnen toevoegen. Dus om een auto die ze willen verkopen toe te voegen aan hun website moeten ze kunnen inloggen, wat text en een foto'tje erbij en thats it.

Nu kom ik zelf niet verder dan Joomla, maar misschien dat jullie wat beters weten. Het mag zo simpel mogelijk zijn. Het gaat enkel om de 'auto toevoeg-funtie' zeg maar..

Grrz,

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Kijk even op sites als http://cmsmatrix.org/. Dit soort topics hebben we hier liever niet. Met een beetje eigen onderzoek is prima een conclusie te trekken over het beste kant en klare pakket voor je doel. Feitelijk is dit topic niet meer dan een Waar vind ik ... ? en daarom gaat het op slot. Lees bij het openen van een volgend topic ook nog even onze Quickstart door.

Oh ja, greetz back en peace out

:w Rob

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 01-04-2011 01:24 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Knock yourself out ;)
Wil je voortaan bij het openen van een topic a.u.b. onze Quickstart hanteren? Thanks! d:)b

/edit: Ej! :( Voorkruipert!

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 01-04-2011 01:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.