Sinds kort heb ik een hier op Tweakers.net en laat ik nou sinds kort ook zijn begonnen met CSS/HTML/JS/PHP.
En nu heb ik een probleempje waar ik totaal niet uit kom en ik hoop stiekem dat iemand me hier kan vertellen waar hem de crux zit
Hier komt ie:
Ik heb een inlogformulier gemaakt, en deze uitgelijnd met behulp van een (onzichtbare) tabel.
Nou wil het geval dat FF4 wel netjes de tekstbalkjes dezelfde lengte geeft, maar IE8 doet dat niet.
En dat ziet er een beetje raar uit:

P.S. Let niet op het onderste groene veldje, dat heb ik enige uren geleden al opgelost.
Hier mijn formulier en daaronder bijbehorende CSS.
Ik weet niet of het genoeg is om mij te helpen, anders kan ik de bestanden ook wel even uploaden, maar mijn website is nog niet online.
Alvast bedankt!
Hugo.
En nu heb ik een probleempje waar ik totaal niet uit kom en ik hoop stiekem dat iemand me hier kan vertellen waar hem de crux zit
Hier komt ie:
Ik heb een inlogformulier gemaakt, en deze uitgelijnd met behulp van een (onzichtbare) tabel.
Nou wil het geval dat FF4 wel netjes de tekstbalkjes dezelfde lengte geeft, maar IE8 doet dat niet.
En dat ziet er een beetje raar uit:

P.S. Let niet op het onderste groene veldje, dat heb ik enige uren geleden al opgelost.
Hier mijn formulier en daaronder bijbehorende CSS.
Ik weet niet of het genoeg is om mij te helpen, anders kan ik de bestanden ook wel even uploaden, maar mijn website is nog niet online.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <div class="login"> <form action="http://www.example.com/login.asp" method="post"> <table class="login"> <tr> <td class="logintext">Naam:</td> <td class="logintext"><input type="text" name="frmNaam" size="20" maxlength="15" /></td> </tr> <tr> <td class="logintext">Wachtwoord:</td> <td class="logintext"><input type="password" name="pwdWachtwoord" size="20" maxlength="8" /></td> </tr> <tr> <td class="logintext"></td> <td class="logintext"><input type="submit" class="loginbutton" size="10" name="smtLogin" value="Log In"/></td> </tr> </table> </form> </div> |
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| div.login { float:right; width:280px; padding:10px; background-color:#F00 } table.login { width:280px; } td.logintext { font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif; font-weight:bold; font-size:14px; text-align:right; color:#FFF; width:140px; padding-right:5px; } |
Alvast bedankt!
Hugo.