Heeft hier iemand ervaring met deze cooler. Ik ben namelijk van plan om dat ding aan te schaffen om mijn k6-2 te overklokken. Is dit dan een goede keus?
Verwijderd
Yep als je het mij vraagt wel. M'n cel400 loopt nu steady op 570 en koelblok blijft gewoon koud! Nadat ik het pleistertje aan de onderkant verwijderd had zat ie wel een beetje los op de processor maar het werkt nog. Zorg wel voor een intake -en/of outtakefan. Tis wel een groot blok met een grote ventilator. Tis maar dat je het weet.
www.tennmax.com
Verwijderd
Ik heb em bij een vriend gezien en dat ding is MEGA ruig, hij had alleen zo'n probleem met de KoelBlok. dat werd erg warm. zijn cpu niet overigens zat ergens op 25graden, ik weet niet. geloof dat ie nu waterkeoling heeft
Greetz
S
Greetz
S
Verwijderd
Ik heb em bij een vriend gezien en dat ding is MEGA ruig, hij had alleen zo'n probleem met de KoelBlok. dat werd erg warm. zijn cpu niet overigens zat ergens op 25graden, ik weet niet. geloof dat ie nu waterkeoling heeft
Greetz
S
Greetz
S
Verwijderd
Greetz
S
Greetz
S
Verwijderd
Greetz
S
Greetz
S
Verwijderd
Greetz
S
Greetz
S
Verwijderd
Dit is een prima koeler. Groot koelblok, fikse fan. Bovendien past hij door zijn vrij kleine basis op bijna alle boards en slot 1 converters.
Heb der 2 op mijn bp6juh met 2 celly 366@550 rond 41 graadjes bij kamertemp.. en volledige belasting echt volledig cpu zijn wel geschuurd...
Arnold www.overklokken.nl
Op die bp6 passen ze net
Arnold www.overklokken.nl
Op die bp6 passen ze net
Shit, dat ding past nauwelijks op mijn p5a. De ATX-connector zit in de weg. Ik heb hem er wel op gekeregen, maar ik geloof niet dat ie recht zit. Koeler wordt ie er ook niet op.
De standaard fan werkte nog beter. Bewaar hem maar voor een celeron volgend jaar.
De standaard fan werkte nog beter. Bewaar hem maar voor een celeron volgend jaar.
Verwijderd
toch wel wat koelpasta erop gemikt???
Kan je voor mij eens kijken wat voor merk fan erop zit. Ik ben benieuwd naar de specs.
Wordt niet sover gezegd op de Tennmax site.
Greetinz
Newt
Kan je voor mij eens kijken wat voor merk fan erop zit. Ik ben benieuwd naar de specs.
Wordt niet sover gezegd op de Tennmax site.
Greetinz
Newt
Ik heb dat ding eens even bekeken. Gewoon 12 volt en 2 watt. Het merk heb ik niet echt goed gezien. Ik schroef hem er vandaag wel even af. Het leek zoiets als Sony. Hij maakt trouwens best wel veel lawaai.
Ik heb het eens even bekeken. De fan is van het merk Sunon, op ongeveer 5200 per minuut.
p.s Ik heb nu de standaard fan van mijn tnt2 kaart op mijn nieuwe detonator lasagna gezet. Zou dit moeten helpen?
p.s Ik heb nu de standaard fan van mijn tnt2 kaart op mijn nieuwe detonator lasagna gezet. Zou dit moeten helpen?
Verwijderd
Dat moet de FTB1 van Sunon zijn. Geen slecht fanetje. Is uit de 60*60 serie hun topproduct. Echter de cfm waarde is 23.5, met een rpm van 5100. Di alles volgens de fabrieksspecs. Vergelijk maar met de Delta:
http://gathering.tweakers.net/Forum5/HTML/001167.html
Zo,n dubbele fan optie is al meer besproken. Het grootste probleem is dat de cfm waarde niet stijgt. Echter de zogenaamde Air Pressure per mm wel. Het is proberen waard.
greetinz
Newt
http://gathering.tweakers.net/Forum5/HTML/001167.html
Zo,n dubbele fan optie is al meer besproken. Het grootste probleem is dat de cfm waarde niet stijgt. Echter de zogenaamde Air Pressure per mm wel. Het is proberen waard.
greetinz
Newt
Pagina: 1