Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik twijfel daar ook aan, maar in t andere topic v/d arc zei iemand dat hij de zilveren had bij vodafone, maar op de site zie ik geen leverdatum staan ofzo. Ik heb de blauwe maar besteld, krijg hem morgen!!Moet alleen werken, dus hoop dat tnt na 6 uur komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Iemand al een *losse* zilveren Arc gezien? Volgens Ritel.nl zou ik em ergens deze week moeten ontvangen, maar bij het opvragen van de orderstatus krijg je een simpel:

2011-04-11: Betaling ontvangen
2011-04-11: Geen voorraad

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net gechat met een verkoopster van t-mobile en zij gaf aan dat die bij hun binnen 2 werkdagen leverbaar is.

Ik vind hem alleen momenteel een beetje duur, bij hi.nl is die toch een stuk goedkoper ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-mobile vind ik echt een dure provider...HI is indd stukke goedkoper. Maar als je de zilveren wilt en je hebt hem besteld bij HI dan kun je nog lang wachten...hij is nu pas leverbaar eind juni!! Ze verschuiven de datum echt continu....nog even en hij is pas leverbaar in 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nick7 schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:05:
[...]

Op de site van hi staat nu introductie vanaf eind juni. Lijkt ernaar dat hij daar maar wordt verzet en verzet. Zou hij er ooit nog komen?
Crap... Wachten tot eind juni... NOT. Na pasen maar ff bellen en dan maar de zwarte nemen. helaas, want ik vond de zilveren veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:01:
[...]

Crap... Wachten tot eind juni... NOT. Na pasen maar ff bellen en dan maar de zwarte nemen. helaas, want ik vond de zilveren veel mooier.
Ja als je moet wachten duurt het erg lang. Ik vond de zilveren ook mooier, maar kon ook niet wachten tot 10 mei. Gister was tnt bij me geweest met het pakket, maar helaas was ik niet thuis. Vandaag komen ze weer tussen 12 en 18 helaas ben ik dan aan het werk. Dus kan hem donderdag pas halen...pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog leuke aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Bij 2call is de levertijd van de Misty Silver nu mei/juni. Ik weet niet of ik wel zo lang wil wachten, pfft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Mr.Nash schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:23:
Bij 2call is de levertijd van de Misty Silver nu mei/juni. Ik weet niet of ik wel zo lang wil wachten, pfft.
Same here.. ik heb em alleen bij Ritel.nl besteld en al met iDeal belaald, ik vrees dat ik m'n bestelling niet meer kan annuleren :(

*EDIT* krijg net dit bericht binnen: "Vandaag hebben wij bericht ontvangen dat de levertijd helaas onbekend is. Momenteel is alleen de blauwe versie leverbaar. " ;(

[ Voor 19% gewijzigd door habermas op 22-04-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

annuleren kan altijd
ook als je betaald hebt, je moet dan alleen paar daagjes wachten tot het terug gestort is.

ik ga de zilvere bij t-mobile bestellen, volgens hun is die direct leverbaar
ik ga morgen naar de shop en daar meer info aanvragen

het gaat om een i- abbo ( 150 min/sms) + onbeperkt internet
2 jaar lang voor 30 euro, en toestel kost dan 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
ik heb de mijne omgewisseld naar een blauwe.. heb em een paar keer bekeken en misschien vind ik em uiteindelijk wel mooier dan de zilveren :) hopelijk krijg ik em nog voor k'ginnedag binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb net nog een Zilveren Arc kunnen krijgen bij Vodafone in Amsterdam Noord (winkelcentrum Boven Y)
Ze hebben er nog 2 (zilveren , op dit moment van schrijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een ongelooflijk verhaal!

Allereerst bedankt aan Damiaan2005 voor deze supertip!!

Ik was al een tijdje geduldig aan het wachten op de zilveren Arc, maar gisteren begaf plotseling mijn oude Palm Treo Pro het. De bovenstaande tip gaf mij plotselinge hoop (behalve dat mijn telefoon mij bereikbaar maakt, is het ook mijn wekker voor as maandagmorgen...).

Gisteren was de winkel dicht, maar vandaag bij openingstijd 12.00 uur stond ik op de stoep. Ik wilde de telefoon los aanschaffen ondanks de relatief hoge prijs van € 509,00 los. Eerste reactie van de winkel was dat ze het toestel niet op voorraad hebben. Later bleek dat ze er idd nog twee hadden (zie boven), maar waarvan 1 is gereserveerd (zeker ook voor een Tweaker :9).

Goed, los kopen mocht dus niet. Gelukkig ben ik Vodafone-klant, want in hun systeem bleek dat onze zakelijke abonnementen rijp waren voor een verlening. Echter ooit afgesloten via een accountmanager van een keten dat later failliet is gegaan (T for Telecom) en daarom hadden onze abbo's wat blokkades voor de persoonsleden in de winkel. Hoofdkantoor Vodafone werkt niet op zondag voor overleg.

Om lang verhaal kort te maken: vanaf 12.00 heb ik daar in de winkel doorgebracht, maar uiteindelijk heeft een manager op z'n vrije dag toestemming gegeven en mocht ik om 16:55 uur (17.00 uur sluitingstijd) de winkel uitlopen met de Zilveren Arc met een korting van € 120,00 !!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een verhaal , Stakhanov!

Kan zelf ook wat hyper zijn wat dit soort dingen betreft. (ik kwam er achter doordat ze bij een Vodafone winkel in de Kinkerstraat konden zien op de compu dat er drie dagen eerder nog 5 exemplaren in Noord waren) (en bellen met elkaars winkel kunnen ze niet. Dus toen maar vliegensvlug er naar toe gereden.

Die mij bedienden waren idd niet de snuggersten.

Goed om te horen dat t je uiteindelijk gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18
5 uur lang in de winkel gezeten voor een telefoon? Dan had ik toch echt een dagje gewacht..

Nu dat de actie van vodafone (50% korting op het abonnement voor 50% van de looptijd) weer is gestart ga ik deze week ook voor de Arc. Gister al even bij de Belcompany in de Bijlmer geweest, maar dat was geen succes...

-edit-
Werd vanmiddag gebeld door Vodafone met een aanbieding. Toch ruim 30 euro goedkoper dan ik hem online kon vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door cheiron op 03-05-2011 16:38 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hem bij Hi hebben besteld (ikzelf ook), de telefoon arc (Midnight blue) komt pas 1 juni bij Hi binnen. Heb net nog contact met ze gehad want had mijn abo verlengd afgelopen Maandag en nog niks ontvangen.

Ook al staat er dus op de site dat die op voorraad is en voor 17:00 bestellen = morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:32:
Voor de mensen die hem bij Hi hebben besteld (ikzelf ook), de telefoon arc (Midnight blue) komt pas 1 juni bij Hi binnen. Heb net nog contact met ze gehad want had mijn abo verlengd afgelopen Maandag en nog niks ontvangen.

Ook al staat er dus op de site dat die op voorraad is en voor 17:00 bestellen = morgen in huis.
vanmiddag besteld, status "verzonden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:28:
[...]

vanmiddag besteld, status "verzonden"
Waar?Bij Hi?Verlenging of nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:55:
[...]

Waar?Bij Hi?Verlenging of nieuw?
Verlening bij Hi, 1 jarig hi online 30 (€ 27,45 per maand), geen internet, bijbetalen € 119,95.
Gisteren besteld, nu geleverd (blauwe). O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie boel dan maar, zal ze eens een mailtje sturen.
Thx voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Nou ik heb hem vanmiddag maar eens besteld bij de Vodafone. Zeggen ze dat door de aardbeving enzo, de nieuwe lading telefoons pas eind mei geleverd worden:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij T-mobile mijn contract verlengt met 2 jaar € 34,30 met 1 jaar 5 euro korting . Uiteraard gekozen voor de Arc omdat ik normaal altijd Sony Ericsson heb gehad behalve de vorige dit was een BB Bold 9780 . Je merkt wel dat het systeem van Blackberry toch sukken stabieler is dan Android .

Beeld , Geluid is TOP . Camera in het donker is erg slecht dat wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:15:
Gisteren bij T-mobile mijn contract verlengt met 2 jaar € 34,30 met 1 jaar 5 euro korting . Uiteraard gekozen voor de Arc omdat ik normaal altijd Sony Ericsson heb gehad behalve de vorige dit was een BB Bold 9780 . Je merkt wel dat het systeem van Blackberry toch sukken stabieler is dan Android .

Beeld , Geluid is TOP . Camera in het donker is erg slecht dat wel .
Als je hem goed instelt qua scene is de camera in het donker niet zo slecht hoor....tenminste ik kan gewoon goede foto's maken in het donker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 16:26
Fist schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 16:34:
Nou ik heb hem vanmiddag maar eens besteld bij de Vodafone. Zeggen ze dat door de aardbeving enzo, de nieuwe lading telefoons pas eind mei geleverd worden:(
Dat is op het moment helaas nog steeds de status.. Sommige websites zeggen op de site 'm nog wel te hebben, maar ik betwijfel dat nogal..!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
Ik wilde de Arc ook als opvolger van mijn huidige Satio bestellen bij Hi.

Werd 2 maanden geleden door Hi verkoop gebeld, in combinatie met een 1 jarig Hi-30 & Internet extreem zou ik 90 euro moeten bijbetalen. Vond dat op dat moment teveel, dus gemeld dat ik zou wachten tot ik minder bij moest betalen.

3 weken later wordt ik weer gebeld door Hi, of ik al weet ik wat ik wil. Op dat moment kan ik hem volgens mijn Hi bestellen met 30 euro bijbetaling. Maar ik wil hem gratis >:) , dus gemeld dat ze me later mogen terugbellen.

2 weken later word ik weer gebeld, kon hem bestellen nog steeds met 30 euro bijbetaling. Weer gezegd dat ik hem gratis wilde, volgens de dame in kwestie helaas (nog) niet mogelijk :|

Dacht ik vandaag, ach ja ik wil het toestel gewoon hebben, laat ik hem dan maar zelf bestellen op hi.nl.... ik abbo selecteren etc.... 150 euro bijbetalen ?? :?

Ik met verkoop van Hi bellen, tja de verkoper vond het ook erg raar, want dan zou ik met nog 30 euro extra bijbetalen een Galaxy 2 kunnen bestellen en dat toestel is veel nieuwer en duurder.

Heb net met klachten van Hi gemaild, alleen daar krijg ik alleen als antwoord dat ze het vervelend vind, maar me geen aanbieding mag doen via mail |:( of ik maar weer met verkoop wil gaan bellen...

Heb nu nog maar een uitgebreidere mail gestuurd met vergelijking tov de galaxy 2. Hopelijk kunnen ze er nu wel wat mee...

Weer lekkere actie van Hi :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:10
slayerrp schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:04:
Ik wilde de Arc ook als opvolger van mijn huidige Satio bestellen bij Hi.

Werd 2 maanden geleden door Hi verkoop gebeld, in combinatie met een 1 jarig Hi-30 & Internet extreem zou ik 90 euro moeten bijbetalen. Vond dat op dat moment teveel, dus gemeld dat ik zou wachten tot ik minder bij moest betalen.

3 weken later wordt ik weer gebeld door Hi, of ik al weet ik wat ik wil. Op dat moment kan ik hem volgens mijn Hi bestellen met 30 euro bijbetaling. Maar ik wil hem gratis >:) , dus gemeld dat ze me later mogen terugbellen.

2 weken later word ik weer gebeld, kon hem bestellen nog steeds met 30 euro bijbetaling. Weer gezegd dat ik hem gratis wilde, volgens de dame in kwestie helaas (nog) niet mogelijk :|

Dacht ik vandaag, ach ja ik wil het toestel gewoon hebben, laat ik hem dan maar zelf bestellen op hi.nl.... ik abbo selecteren etc.... 150 euro bijbetalen ?? :?

Ik met verkoop van Hi bellen, tja de verkoper vond het ook erg raar, want dan zou ik met nog 30 euro extra bijbetalen een Galaxy 2 kunnen bestellen en dat toestel is veel nieuwer en duurder.

Heb net met klachten van Hi gemaild, alleen daar krijg ik alleen als antwoord dat ze het vervelend vind, maar me geen aanbieding mag doen via mail |:( of ik maar weer met verkoop wil gaan bellen...

Heb nu nog maar een uitgebreidere mail gestuurd met vergelijking tov de galaxy 2. Hopelijk kunnen ze er nu wel wat mee...

Weer lekkere actie van Hi :F
waarom doe je niet wat ze zeggen? bellen met verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
Al gedaan, maar zij zeggen: nee we kunnen je alleen de prijs bieden die op de website staat.
Anders moet je maar contact opnemen met klachten...

Iets met een kastje en een muur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een leuke aanbieding gezien? ik overweeg er een aan te schaffen, maar liefst met abo die totaal incl toestel in de buurt komt van de prijs van een los toestel. Soms heb je zo'n actie.
De blauwe vind ik persoonlijk het mooist.

Edit:
inmiddels er eentje gekocht bij Phonehouse. Kon toch niet meer wachten, zelfs niet op een internetwebwinkel. Echt goedkoop is het niet, maar voor 2 jaar de moeite incl.internet. Ben er heel blij mee!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 23:06
Ik sta op het punt een xperia arc te halen. Het goedkoopste wat ik kan vinden is direct bij vodafone zelf, gratis voor 17,25 voor het eerste jaar en 34,50 voor het tweede, das dus ongeveer 25,90 per maand. Is dit het allergoedkoopst of kan het ergens nog goedkoper? Ik vraag dit omdat je bv ook de htc sensation of samsung galaxy Sii bij studentmobiel voor diezelfde prijs kan halen, en dat zijn mobieltjes die 70~90 euro duurder kosten. (puur op prijs bedoel ik dan, niet dat de ene mobiel beter zal zijn dan de anderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben over 2 jaar totaal ca. 645 euro kwijt, incl. aansluiten. Wel moet ik na 9 maanden dan mijn belbundel naar beneden bijstellen, anders wordt het duurder. Dit kan alleen bij KPN! Dat betekent dat als je bij KPN kijkt, de prijzen dus nog lager kunnen zijn dan wanneer je het uitrekent zoals de tarieven op de sites staan.

Ik las wel dat SGS2 wel heel erg goed is, qua alles. Behalve de camera kan niet op tegen de Arc. Voor mij is dat heel belangrijk. anders zou ik misschien wel op de SGS2 overgaan.
HTC heb ik me niet zo in verdiept, die camera's voor foto's moeten wel slechter zijn hoorde ik tenminste (ben geen HTC kenner geef ik toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabr1e7
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Bij gsmwijzer.nl heb ik hem besteld met een 1 jarig T-Mobile iSmart 200 abbo. Dat is 89,- voor het toestel en 35,- per maand. Eerste 2 maanden betaal je geen abbo kosten, dus je betaald 10 keer 35 i.p.v 12.
Dit is met 7.2mb/ps down en 768kb/ps up en 1GB data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky Lynx
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 11:12
Bij welke (web)winkel is de Duitse/Zweedse pakket van de Xperia arc te krijgen? Daarin zit namelijk een sleeve/pouch, een extra screenprotector en een HDMI-kabel meegeleverd. Het gaat me vooral om die sleeve/pouch, die zou ik graag erbij willen hebben als ik er eentje koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Iemand die weet wanneer de Arc S leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Croccifixio83 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:47:
Iemand die weet wanneer de Arc S leverbaar is?
http://www.handspreca.com...rder-on-uk-via-clove.html

Overigens heb ik geen idee of die UK retailer betrouwbaar is.
Wellicht probeert men zoveel mogelijk pre-orders te scoren.
Neemt niet weg dat ik ook zeer geïnteresseert ben in de Arc S en daarom nog even wacht met het afsluiten van een nieuw abbo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Expansys HK heeft hem al op voorraad: http://www.expansys.com.h...-arc-s-lt18-white-222733/

Expansys NL meldt 27 september: http://www.expansys.nl/so...-s-white-base-sku-221881/ :).

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
De Arc S is inmiddels te bestellen bij Algebeld.nl

Hij is leverbaar in zowel Gloss Black als in Pure White. De prijs is €365. Waarschijnlijk leverbaar begin oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Als het goed is krijg ik vandaag de witte Arc S binnen via belsimpel.nl :).
Pagina: 1 2 Laatste