The Escapist Developer Tournament

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ClementL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10 09:28
Sinds een tijdje (week ofzo) is de Developer Tournament van The Escapist Magazine bezig. Dit is een afvalrace waarin de meest populaire Game Developer over zou moeten blijven.

Inmiddels is het alweer de finale, Mojang Vs Bioware. Zou niet weten op welke ik moest stemmen :S

Je kunt hier de wedstijd bekijken en je stem uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mojang, dat is toch minecraft? Die zal ik zeker niet kiezen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

BioWare = maker van de meerdere van de meest epische RPG's ooit gemaakt
Mojang = minecraft...

Eerlijk, als Bioware dit niet zou winnen verlies ik alle hoop in de toekomst van videogames :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ach, het is maar een populariteitspoll... En zoals het er naar uitziet gaat Mojang (Minecraft) wel winnen. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:28:
BioWare = maker van de meerdere van de meest epische RPG's ooit gemaakt
Mojang = minecraft...

Eerlijk, als Bioware dit niet zou winnen verlies ik alle hoop in de toekomst van videogames :p
he, valve heeft het verloren van mojang, dus wat dat betreft :z

ED: Uberhaupt is de winstreak van mojang redelijk belachelijk... :F

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Populariteit zegt verder weinig over het daadwerkelijke portfolio van de producer op dit moment.

We zij het er denk ik wel overeens dat Bioware zou moeten winnen, zeker gezien hun verleden, maar Majong wint het simpelweg, omdat minecraft rete populair is. Er zijn maar weinig mensen die Minecraft niet kennen.

Ik zie dit meer als een soort barometer, dan als een vergelijking in wie de beste producer is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:56

CoolGamer

What is it? Dragons?

Waarschijnlijk heeft Mojang zelf of hebben andere Mincraft spelers opgeroepen om te stemmen daar, terwijl dat bij BioWare minder is gebeurd. De uitkomst kun je dus moeilijk representatief noemen. Maar ja, dat is een nadeel dat altijd speelt bij een internetpoll.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nazanir schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:45:
Populariteit zegt verder weinig over het daadwerkelijke portfolio van de producer op dit moment.

We zij het er denk ik wel overeens dat Bioware zou moeten winnen, zeker gezien hun verleden, maar Majong wint het simpelweg, omdat minecraft rete populair is. Er zijn maar weinig mensen die Minecraft niet kennen.

Ik zie dit meer als een soort barometer, dan als een vergelijking in wie de beste producer is.
Ik denk dat het gros van de spelers van minecraft niet eens weten wie het gemaakt heeft, buiten dat ergens in het spel dan de naam wordt genoemd. Dat de game populair is, zegt niet dat de maker erachter ook meteen populair is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1