Toon posts:

iPod hifi systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

ik ben op zoek naar een hifi systeem waarop ik mijn iPod kan aansluiten. Ik was aanvankelijk op zoek naar een draagbaar systeem (Bose), maar dat lijkt me allemaal veel te duur. Ik heb namelijk maar een prijs van ongeveer 200 euro in gedachten en als het echt de moeite is maximum 250.

Iemand een idee?

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:52

BrammT

The one and only!

Kijk eens een beetje rond in de pricewatch zou ik zeggen, volgens mij zijn er zo rond de honderd dockingstations voor die krengen.
Vrijwel ieder merk heeft er eentje.

Wat heb je zelf zoal gevonden, naast de Bose (welk type eigenlijk?) ?

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik had deYamaha PianoCraft micro 330 Si/B al ontdekt, maar met een prijs van 290 vind ik het nog net dat tikkeltje te duur.

Deze had ik ook al gevonden, maar komt wel uit een heel andere prijsklasse.

Maar hoe komt het dat die Yamaha van 290 euro 'maar' 2 x 20W heeft en die Samsung van 190 euro toch 120W heeft?

• EcktenBaas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-10-2025
Is het in jouw geval ook geen mogelijkheid om 'gewoon' een receiver + speakers te halen? Dit kun je dan ook gebruiken voor je computer, televisie en ps3/xbox.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou een mogelijkheid zijn, maar het probleem is dat ik al een setje heb voor mijn pc en ik zoek nu een systeem voor op mijn kamer. Mijn pc staat in de woonkamer en de televisie staat op een aparte kamer en dus zoek ik nog een nieuw systeem voor op mijn eigen kamer...

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-01 08:50

koudepinda

Don't Panic

pricewatch: Harman Kardon GO + PLAY
schijnt heel goed te zijn.

always bring a towel

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-01 21:11
Een vriend van mij heeft deze, en dit heeft toen een verjaardag van een andere vriend van mij gered. Komt nog een behoorlijke berg geluid uit voor z'n formaat naar mijn mening. :)

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er idd wel een degelijk systeem uit maar ik mis toch de FM-radio en de cd-speler. Is toch iets dat ik nog vrij veel gebruik, ook al kan ik cd's op mijn iPod zetten ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:13:
Ik had deYamaha PianoCraft micro 330 Si/B al ontdekt, maar met een prijs van 290 vind ik het nog net dat tikkeltje te duur.

Deze had ik ook al gevonden, maar komt wel uit een heel andere prijsklasse.

Maar hoe komt het dat die Yamaha van 290 euro 'maar' 2 x 20W heeft en die Samsung van 190 euro toch 120W heeft?
Die Yamaha is meer dan zijn geld waard. Probeer hem maar eens uit in de lokale mediamarkt of saturn.

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:52

BrammT

The one and only!

Dat verhaaltje van de Watt's moet je maar 's opzoeken op wikipedia. Iets met RMS enzo.. ;)

Is het geen optie om je ipod d.m.v. splitter + AUX kabel op je setje van de pc aan te sluiten?

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-02 13:19
Als je een snelle beslisser bent kan je vandaag bij de veiling van de boedel van It's nog zo'n apparaat goedkoop inkoppen.

Verwijderd

wolterious schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:35:
Als je een snelle beslisser bent kan je vandaag bij de veiling van de boedel van It's nog zo'n apparaat goedkoop inkoppen.
Die veilingen zijn nooit echt goedkoop.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-02 12:02
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:36:
Die veilingen zijn nooit echt goedkoop.
Mensen willen nog wel eens de additionele kleine 37% vergeten die je erna meestal extra moet aftikken ;)

Nickname does not reflect reality

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:50

FeaR

In GoT we trust

Brad Pitt schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:39:
[...]
Mensen willen nog wel eens de additionele kleine 37% vergeten die je erna meestal extra moet aftikken ;)
Een veiling is inderdaad zelden goedkoper dan een product tweedehands kopen bij een particulier.

Wilde laatst ook een Denon DVD-2500BT kopen via een veiling. Eindbedrag zou dan nog 50 euro hoger liggen dan de deal die ik nu gesloten heb. En heb nog 14 maanden garantie.

Alleen ooit iemand een keer voor 2700 euro (!) bij Domeinen Roerende Zaken een 7.0 set van Focal Electra BE, Samsung LCD en dergelijke zien kopen. Koopje!

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1