Norrod als webwinkel verder

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandewit
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 12:55
Vanmiddag om 14:21 uur kreeg ik een mailtje van computerwinkel Norrod.
Met als onderwerp: Belangrijke mededeling!

Norrod heeft besloten de fysieke winkel, waar ik klant ben, te sluiten. Echter, op de site (via contact -> vestigingen) zijn alle adressen van de winkels verwijderd, dus gesloten.

Mijn gedachte: Norrod (en anderen vóór hen) kan niet opboksen tegen de grote jongen..

Ik denk dat het dus komt door de grote electronicazaken. Volgens mij gaat dan ook het spreekwoord "Brutalen hebben de hele wereld" ook in dit geval weer op.

Wat vind jij?

Edit 1-4-2011: filiaal Groningen blijft wel bestaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/mailing_retail_nieuw/regular/20110331l.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door jandewit op 01-04-2011 08:44 ]

Word een expert in het gebruik van Microsoft Word! www.jjdewit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29

klown

geek

Ik had de mail ook, zat in de eerste instantie aan een 1 aprilgrap te denken.
Toch heb ik het gevoel dat het wel de werkelijkheid is en voortaan echt de hardware online gekocht moet worden.
Ik vond het wel een fijne winkel.
Een beetje een afhaalchinees voor hardware: als je wist wat je moest hebben was het ideaal, er is niet de tijd voor je, zoals bij bijv. dynabyte (tenminste vroeger), dat rustig hardware gezocht werd bij de wensen die je had.
Ik vond het altijd wel fijn om toch een winkel in de buurt te hebben als aanspreekpunt als er iets kapot mocht gaan (altijd dingen opsturen is ook niet geweldig).

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:20

Toppertje

www.davideografie.nl

Ze hadden altijd een goeie service, ze hielpen je altijd verder als je een probleem had zonder eventuele verplichtingen.

Alle PC's die hier thuis staan (3 vaste, 1 laptop) komen allemaal bij de norrod vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Niet alle adressen zijn weg, de vestiging Steentilstraat is er nog gewoon hoor :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandewit
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 12:55
Ben ik met je eens klown.
Je moet zelf weten waar je voor komt, adviseren is er niet echt bij. Ja bij een moederbord nog wel, maar verder laten ze dat aan je zelf over..
Dynabyte heeft een andere doelgroep. Hier kun je je ouders en grootouder beter heen sturen voor een pc met advies op maat.

Word een expert in het gebruik van Microsoft Word! www.jjdewit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kop klopt niet helemaal.
De winkel in Groningen staat nog gewoon op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:19:
De kop klopt niet helemaal.
De winkel in Groningen staat nog gewoon op de site.
Zoals ook te lezen valt in de nieuwsbrief :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibidem schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:56:
[...]

Zoals ook te lezen valt in de nieuwsbrief :)
Die heb ik tot nu toe niet ontvangen. Overheen gelezen, maar de kop klopt alsnog niet. ;)
"Norrod sluit drie winkels" zou een betere zijn.

Het viel me op toen ik op de site keek naar wat (te hoge) prijzen dat er drie winkels waren verdwenen.
Gezien de prijzen verbaast het mij niets.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
12 jaar geleden kocht ik daar ook vrijwel alles. De winkel stond toen ook altijd bomvol en het was ook altijd ideaal qua kopen. Je pakte een prijslijst, bepaalde wat je wil hebben en gaf vervolgens aan de balie de bestelling door, en dit tegen tarieven die flink onder die van de andere winkeliers lagen.

Tijdens zijn gewoon veranderd. Sinds een jaar of 6 bestel ik uitsluitend via internet. Voordeel hiervan is dat je alles krijgt via de postbode, je op je gemak prijzen kan vergelijken, maar bovendien, alles is een stuk goedkoper. Al snel werd 1to0 mijn huisleverancier, en ging ik indien ik iets accuut nodig had, zoals kabels, harde schijven, etc. naar de computerwinkel op de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

NoRRoD is al jaren een stuk minder geworden. Vroeger was het er altijd druk maar de laatste tijden was er geen klant meer te bekennen in de winkel. Dit kwam uiteraard ook door het beleid, veel te hoge prijzen en zeer onvriendelijk personeel wat gecombineerd werd met een slechte service. De echte NoRRoD waar ik als klant een goed gevoel bij had is al jaren geleden overleden.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
@Phyxion: Helemaal mee eens. In LWD was het sowieso al een beetje aflopende zaak, als je bedenkt dat er ook een Mycom zit, die in ieder geval vriendelijker personeel hebben, en dat tegen lagere prijzen.

Tenzij het een Duitse super is zoals de Aldi/Lidl is de manier waarop personeel met mij omgaat de beslissende factor in wel/niet kopen. Moet echter zeggen dat steeds meer winkels hier slechter in worden, maar dat er ondanks alles nog een aantal positieve uitschieters zijn op het gebied van klantvriendelijkheid / service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
Ik heb een aantal jaren geleden in de winkel in LWD gewerkt, leuke tijd gehad en prettige collega's om mee te werken, jammer om te lezen dat een aantal ervan nu waarschijnlijk zonder werk zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

E-Jungle schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:58:
Ik heb een aantal jaren geleden in de winkel in LWD gewerkt, leuke tijd gehad en prettige collega's om mee te werken, jammer om te lezen dat een aantal ervan nu waarschijnlijk zonder werk zit :(
Ik kreeg te horen dat ze de avond er voor pas telefonisch bericht hadden gekregen dat ze zonder werk zaten 8)7

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
edit

[ Voor 98% gewijzigd door 418O2 op 01-04-2011 16:09 ]

Pagina: 1