Ik heb een klein simpel programma gemaakt met Visual Basic .NET
Als ik het programma compileert naar uitvoerbaar bestand, dan werkt het .exe bestand prima op de ontwikkel pc. Maar als ik de .exe bestand uitvoert op een andere pc, dan werkt het niet, ondanks dat het .NET framework geinstalleerd is. In de eventviewer krijg ik de volgende melding:
Framework Version: v4.0.30319
Description: The process was terminated due to an unhandled exception.
Exception Info: System.InvalidOperationException
Stack:
at Microsoft.VisualBasic.ApplicationServices.WindowsFormsApplicationBase.DoApplicationModel()
at Microsoft.VisualBasic.ApplicationServices.WindowsFormsApplicationBase.Run(System.String[])
at ADP_retour.My.MyApplication.Main(System.String[])
Ik kan nergens zien, wat ik vergeten bent. Ik heb wel in het programma de volgende regels opgenomen:
Imports System.ComponentModel
Imports System.Threading
Zou het daardoor komen ? Wie kan mij helpen.
gr, Martin
Als ik het programma compileert naar uitvoerbaar bestand, dan werkt het .exe bestand prima op de ontwikkel pc. Maar als ik de .exe bestand uitvoert op een andere pc, dan werkt het niet, ondanks dat het .NET framework geinstalleerd is. In de eventviewer krijg ik de volgende melding:
Framework Version: v4.0.30319
Description: The process was terminated due to an unhandled exception.
Exception Info: System.InvalidOperationException
Stack:
at Microsoft.VisualBasic.ApplicationServices.WindowsFormsApplicationBase.DoApplicationModel()
at Microsoft.VisualBasic.ApplicationServices.WindowsFormsApplicationBase.Run(System.String[])
at ADP_retour.My.MyApplication.Main(System.String[])
Ik kan nergens zien, wat ik vergeten bent. Ik heb wel in het programma de volgende regels opgenomen:
Imports System.ComponentModel
Imports System.Threading
Zou het daardoor komen ? Wie kan mij helpen.
gr, Martin