[iTunes Store] historie aankopen apps

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Door de maanden heen ben ik een een aantal aangeschaftte apps kwijtgeraakt. Gelukkig bestaat er altijd de mogelijkheid om een app die je gekocht hebt gratis weer aan te schaffen alleen... hoe zie ik dit?

Het is volgens mij van te voren niet mogelijk om te zien of je een app heb gekocht. Als je kiest voor kopen wordt er gecontroleerd of je de app al hebt gekocht en zo ja is hij gratis. Zo nee, dan wordt hij berekend. Is dit van te voren te controleren?

Ik kan van de meeste aankopen wel een factuur in de mail vinden maar soms is het nummer van de app anders geworden. Ik weet dan dus niet zeker of het dezelfde app betreft. Niet zo'n probleem voor € 1,59 maar wel als het bijvoorbeeld € 9,99 is.

Volgens mij kun je via iTunes wel een overzicht krijgen van alle aangeschafte apps maar is dit ook zonder iTunes mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 22:01
iTunes store -> Rechtsbovenin klik je op je email om bij je account gegevens te komen -> wachtwoord invullen -> aankoopgeschiedenis

edit: nog makkelijker: phobos.apple.com/purchaseHistory

[ Voor 23% gewijzigd door NederB op 31-03-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Die link doet het niet en ik zoek eigenlijk een mogelijkheid zonder iTunes (niet overal geinstalleerd) en dan is nog het probleem dat er geen tussenstap voor het kopen is (als deze dus nog niet gekocht blijkt te zijn)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 23:11
hemiparo schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:35:
Die link doet het niet en ik zoek eigenlijk een mogelijkheid zonder iTunes (niet overal geinstalleerd) en dan is nog het probleem dat er geen tussenstap voor het kopen is (als deze dus nog niet gekocht blijkt te zijn)...
Die link doet het wel maar je moet hem plakken in je browser dit omdat tweakers er http:// voor zet je moet dus gewoon
itms://phobos.apple.com/purchaseHistory
In je browser plakken en enter drukken.

Tevens ik kreeg altijd mails binnen wat ik had gekocht misschien een tip om dat aan te zetten. :D

[ Voor 8% gewijzigd door DannyBevers op 31-03-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaassie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-06 09:46
Link doet het waarschijnlijk alleen op een PC waar iTunes op geinstalleerd is, hier tenminste ook niet.
itms lijkt me ook geen standaard protocol zoals http.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

itms:// is van iTunes Music Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Dank voor de antwoorden maar ik gaf al aan dat ik een mail krijg van de aankopen. Maar dat ik gewoon wil kunnen controleren of ik een app al gekocht heb. Als je heel veel apps hebt gekocht is het zoeken naar een naald in een hooiberg in de mail...

Verder... ik zou ook graag mijn historie willen zien op een computer zonder iTunes...
Pagina: 1