Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cisco Operations manager 8.0: uitroeptekens weghalen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor een stage onderzoek ben ik bezig met Cisco Operations Manager 8.0. In de Service Level View staan bij de apparaten uitroeptekens. Ik heb alle alerts & events al acknowledged en cleared, die zijn dus mooi weg maar die uitroeptekens blijven daar staan.

Ik heb de vraag gekregen of je de uitroeptekens weg kan halen. Of dat slim is dat is vraag 2, maar ik wil graag weten of het kan. In de userguide en installguide kan ik wel terug vinden wat de iconen betekenen en de uitroeptekens, maar niet hoe ik die in de Service Level View weg krijg.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij de oplossing hiervoor geven om het voor elkaar te krijgen?

Groet,
Richard

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarom zou je dat willen doen?

Als de threshold van een parameter is overschreden wordt er een alarm gegenereerd.
Daar heb je een Netwerkmanagement pakket voor aangeschaft :)

Die iconen geven zorgen er voor dat je in één scherm kan zien waar een fout zit.
Je kan die iconen verwijderen door de threshold te wijzigen.
Maar dan sloop je effectief de monitoring functie van Operations Manager.

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Verwijderd

Topicstarter
Bl@ckbird schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:05:
Waarom zou je dat willen doen?

Als de threshold van een parameter is overschreden wordt er een alarm gegenereerd.
Daar heb je een Netwerkmanagement pakket voor aangeschaft :)

Die iconen geven zorgen er voor dat je in één scherm kan zien waar een fout zit.
Je kan die iconen verwijderen door de threshold te wijzigen.
Maar dan sloop je effectief de monitoring functie van Operations Manager.
Hallo Blackbird,

Het was eigenlijk de vraag (van iemand uit het projectteam) of het mogelijk is en uit je reactie begrijp ik dat het dus inderdaad mogelijk is.

Het is inderdaad niet logisch of wenselijk dit te doen, want zo mis je dus inderdaad cruciale informatie als er iets mis gaat en dan ben je er te laat bij. Heel erg bedankt voor je reactie!

Groet,
Richard