Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hard-disk name

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allemaal

ik zit met het volgende probleem mijn hardeschijf heb ik opgedeelt in 6 schijven (C) (D) (H) (I) (J) (K) en ze hadden allemaal een naam toen ik maandag ochtende pc aan deed heten alle schijven PENDRIVE

dus ik de naam wijzigen kan wel invoeren word niet zichtbaar klik ik op de schijfletter en eigenschappen staat de goede naam er wel ?????????????

Help Help Help

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Je hebt waarschijnlijk last van een Trojan. Download Antimalwarebyte en scan je gehele systeem. Dat zou het moeten oplossen

Je bent namenlijk niet de enige met dit probleem: Linkje

Seriously? Nope, not a bit...

Verwijderd

Topicstarter
heb het uitgevoerd probleem niet opgelost

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je zou deze oplossingen nog even kunnen proberen:

http://answers.microsoft....68-4373-9c2e-5af11c5549a2

Ik zou beginnen emt een volledige scan van safety.live.com.

Desktop | Server | Laptop

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wij ook.

We missen veel te veel dingen in je topicstart om er hier in Windows Clients een goed verhaal van te kunnen maken.

In Serversoftware en Windows Servers - Beleid
Windows Clients - Beleid

staan al wat zaken aangegeven wat hier wel en niet thuishoort, maar voor alle zekerheid toch even de punten aanstippen waar het hier misgaat:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar in dit geval ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie Het algemeen beleid hier ook over.
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Aangezien het bij deze poging duidelijk niet het geval is gaat hier ook een slotje op

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.