Die heb ik niet gehad en dat had ik trouwens ook liever gehad, want dat heb ik op papier staan. Ik was trouwens 1 van de eerste personen die gereserveerd heeft via de telefoon. Dit had ik vorige week al gedaan.
Enigste wat ik van apeldoorn heb ontvangen is dit
" Hallo,
Zoals beloofd door ons via Twitter, zou er vanuit de winkel Apeldoorn contact met je worden opgenomen.
Je bestelling is aangemaakt, en voor zover bekend zal uit de eerste beschikbare voorraad ook jouw bestelling worden gepicked.
Naar alle verwachting zal de Eee Pad aankomende dinsdag worden geleverd aan ons filiaal. Zodra je bestelling binnen is, wordt er direct contact met je opgenomen.
Met vriendelijke groet,
........."
Je moet dus geloven op bovenstaande.
@Gassie: jij hebt hem veel later besteld. Gisteren of vrijdag. Bij de eerste batch zoals ik zit je zowieso niet, want die waren binnen 4 uur totaal door hun voorraad heen(reserverings/bestellingen). Misschien dat je geluk hebt en dat je bestelling bij de 2de batch zit die op 1 juni bij het hoofdkantoor binnenkomt.
En wat betreft de procedures. Nee, ze hebben geen rare procedures. Vorige week kon je nog niet reserveren bij Computerland, totdat een medewerker van Computerland aangaf dat reservering nu mogelijk was. Ik heb toen direct gebeld en was ook 1 van de eersten.
De verkopers daar waren toen nog eens niet op de hoogte. En op 1 of andere manier konden ze geen gegevens invoeren voor mij op dat moment. Ze kregen 1 of andere foutmelding. Heb toen opnieuw contact gezocht met Computerland via twitter en aangeven dat het reserveren niet lukte. Hij heeft toen 2 mensen (waaronder ik) een bestelling doorgeven aan een Filiaal naar keuze.
Dat was ongeveer het verhaal.
[
Voor 25% gewijzigd door
Oxize op 29-05-2011 09:42
]