Texas Instruments TI-84 Plus

Pagina: 1
Acties:
  • 530 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Voor school moest ik aan het begin van het jaar een Texas Instruments TI-84 Plus kopen.
Nu heb ik dat ding (van 120,-) ongeveer een half jaar, en heb hem nog nooit gebruikt.

Heeft iemand enig idee hoe ik kan bijvoorbeeld op de computer een bestand/spiekbriefje kan maken, en dit op mijn rekenmachine kan zetten?

ik heb het hele internet afgezocht, diverse progammatjes gedownload, maar niks werkt.
En toch weet ik dat het kan.

Btw, misschien is het handig om te weten, ik heb windows 7.

Mvg,
Christian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 09:38
1) Studeer gewoon.
2) Lang geleden, maar er bestaat een of ander notitieprogramma dat meegeleverd is op de cd, dan kan je op de pc teksten ingeven en deze terugkijken achteraf.
Je kan ook een programmaatje schrijven en ergens onderaan in de code wat nuttige formules wiskunde knallen.
3) Je leerkracht zal vast en zeker de nodige trucs kennen om spieken te voorkomen dus als je zelf niet heel goed op de hoogte bent van wat kan en wat niet kan, zal je wel eens tegen de lamp lopen. :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan ook handmatig met de rekenmachine die spiekbriefjes typen, maar dat is zo enorm veel werk.
En aangezien het heel simpel met een progammatje op de pc moet kunnen, zocht ik dat even ;p

En geloof me, die bestanden die je in je rekenmachine zet, zitten zo goed verstopt dat de leraar ze niet vind (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Notefolio.

Exact wat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Als je ze met de hand intypt is dat een slim plan, daar leer je goed van :).

Buiten dat: ik betwijfel of de docent je rekenmachine mag doorzoeken. Vroegah (10 jaar geleden... :X) mocht dat op mijn middelbare school niet. Ze konden hooguit een heterdaadje doen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Niet EL gerelateerd, en een tamelijke zoekvraag. Daarom; slotje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.