iPhone 4 + Nieuwe firmware = Waar is mijn meuk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 10:58
Hallo!

Ik hing zo straks even mijn iPhone 4 aan mijn laptop om de aller nieuwste update van iOS er op te slingeren maar schijnbaar ging er iets fout, en het ging ongeveer zo:

1. Downloaden van de update zelf duurde al erg lang

2. Installeren ging prima zo ver ik heb gezien

3. Toen kreeg ik een foutmelding en het updaten was mislukt

4. Toen ging iTunes vervelend doen ( Reageerde niet meer )

5. iTunes beëindigt, opnieuw aangeklikt en nu zei het dat de iPhone in herstel modus zat en moest worden herstelt.

6. Gelukkig maakt iTunes van te voren een back-up dus kon al mijn spul er weer terug op gezet worden ( Foto's, mail etc. )

Maar wat er nou niet is mee gekomen is dit:

Mijn gekochte muziek en mijn gekochte ( Al dan niet gratis ) apps.

Ik heb alles vanuit mijn iPhone gekocht en ik iTunes kan ik in mijn aankoopgeschiedenis alles mooi terug zien van hoe en wat maar bestaat er ook een simpele stap om dit alles in een keer terug te krijgen?

Nu zit ik met een iPhone zonder muziek en Apps.. Lame!

Alvast bedankt!

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nog een keer synchroniseren?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
Nu al voor de tweede keer gedaan maar als ik dan kijk bij iPod zegt de iPhone dat ik geen materiaal heb + geen spoor van mijn apps :P

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 19:36

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Als je alles via je iPhone gedownload hebt, dan staat dus niks daarvan in iTunes, tenzij je ooit op "Aankopen op iPhone overzetten" hebt geklikt. Voordat je je iPhone herstelt, vraagt iTunes of je aankopen wil overzetten, omdat je die anders kwijt bent. Als je dit toen geweigerd hebt, ben ik bang dat er niks anders opzit dan de zooi opnieuw te downloaden. Voor apps is dit gratis, muziek moet je opnieuw betalen. Je kunt proberen een mailtje te sturen naar Apple support, en vaak geven ze je dan de mogelijkheid om muziek opnieuw te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
Ik kan me niet herinneren dat iTunes mij dat gevraagd heeft maar het kan ook zijn dat ik dit simpelweg niet heb gezien..

Ik zal contact opnemen met Apple Support, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
Ik heb zoals voorgesteld door Scott contact opgenomen met Apple Support. Ik heb een mail gestuurd met mijn probleem vanmiddag ( 31-03-2011 ) en heb vanavond rond zeven uur een mail ontvangen van de persoon die mijn probleem ging afhandelen.

Hij heeft mij een link gestuurd ( Eenmalig ) en hiermee kan ik alles weer laten downloaden van wat ik ooit gekocht heb.

Ik heb twee minuten geleden de link aangeklikt met mijn iPhone en op dit moment is hij bezig de downloads die ik in iTunes heb gemaakt via mijn telefoon opnieuw te downloaden..

Ik zeg: Dikke prima!

EOT

Pagina: 1