Hallo!
Ik hing zo straks even mijn iPhone 4 aan mijn laptop om de aller nieuwste update van iOS er op te slingeren maar schijnbaar ging er iets fout, en het ging ongeveer zo:
1. Downloaden van de update zelf duurde al erg lang
2. Installeren ging prima zo ver ik heb gezien
3. Toen kreeg ik een foutmelding en het updaten was mislukt
4. Toen ging iTunes vervelend doen ( Reageerde niet meer )
5. iTunes beëindigt, opnieuw aangeklikt en nu zei het dat de iPhone in herstel modus zat en moest worden herstelt.
6. Gelukkig maakt iTunes van te voren een back-up dus kon al mijn spul er weer terug op gezet worden ( Foto's, mail etc. )
Maar wat er nou niet is mee gekomen is dit:
Mijn gekochte muziek en mijn gekochte ( Al dan niet gratis ) apps.
Ik heb alles vanuit mijn iPhone gekocht en ik iTunes kan ik in mijn aankoopgeschiedenis alles mooi terug zien van hoe en wat maar bestaat er ook een simpele stap om dit alles in een keer terug te krijgen?
Nu zit ik met een iPhone zonder muziek en Apps.. Lame!
Alvast bedankt!
Ik hing zo straks even mijn iPhone 4 aan mijn laptop om de aller nieuwste update van iOS er op te slingeren maar schijnbaar ging er iets fout, en het ging ongeveer zo:
1. Downloaden van de update zelf duurde al erg lang
2. Installeren ging prima zo ver ik heb gezien
3. Toen kreeg ik een foutmelding en het updaten was mislukt
4. Toen ging iTunes vervelend doen ( Reageerde niet meer )
5. iTunes beëindigt, opnieuw aangeklikt en nu zei het dat de iPhone in herstel modus zat en moest worden herstelt.
6. Gelukkig maakt iTunes van te voren een back-up dus kon al mijn spul er weer terug op gezet worden ( Foto's, mail etc. )
Maar wat er nou niet is mee gekomen is dit:
Mijn gekochte muziek en mijn gekochte ( Al dan niet gratis ) apps.
Ik heb alles vanuit mijn iPhone gekocht en ik iTunes kan ik in mijn aankoopgeschiedenis alles mooi terug zien van hoe en wat maar bestaat er ook een simpele stap om dit alles in een keer terug te krijgen?
Nu zit ik met een iPhone zonder muziek en Apps.. Lame!
Alvast bedankt!
''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox