Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Hangt van je koeling af denk ik, mijn CPU draait 23C idle (kemertemp 20) en stressed 38C
Hij draait zo koel omdat hij op 1.65V draait
JCviggen
Hij draait zo koel omdat hij op 1.65V draait
JCviggen
Mafkees, ik weet zeker dat de lokale Nuts bedrijven niet staan te springen om jou als klant te hebben...
9 graden....
Eigenlijk is dat slecht dacht ik voor je apperatuur, zoals je monitor, etc. Bij mijn gebruiksaanwijzing staat dat je niet met minder dan 17 graden de monitor mag aanzetten (ja, soms lees ik de manual
). Maar goed, dan zal die inderdaad vrij koud zijn.
Windows 2000 gaat misschien beter om met de idle stand? Geen idee anders.
9 graden....
heb trouwens een vette alpha
en voorheen werdt ie echt 38 graden
raaaaaaar man.... stressed is trouwens iets van 35 toch 9 graden lager als anders...
heb me verwarming toch maar aangezet (knop zat zelfs vastgeroest
) omdat ik liever geen dode monitor heb (17 graden moest het zijn, man da's tropisch!
)
i'll keep you posted.
en voorheen werdt ie echt 38 graden
raaaaaaar man.... stressed is trouwens iets van 35 toch 9 graden lager als anders...
heb me verwarming toch maar aangezet (knop zat zelfs vastgeroest
i'll keep you posted.
Als je Windows 2000 default installeert dan staat ACPI aan. Daarmee kan je idle temp behoorlijk dalen. M'n TB1000 is bijvoorbeeld 26C idle in Windows 2000 (bij kamertemp van 21C).
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Sjeemz, 9 graden, buiten is het nog bijna warmer vandaag
. Heb je soms je koelkast open staan
.
Verwijderd
Als je koele kast openstaat wordt het warm want dan staat je motor continu te draaien om de de vloeistof rond te krijgen en zul je echt nie 9 graden worden.
Is of een goede airco of een keldertje metertje of 20 onder de grond
Is of een goede airco of een keldertje metertje of 20 onder de grond
Klopt .. Win2K gaat beter met de Idle stand om.Op Saturday 17 March 2001 11:14 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
Mafkees, ik weet zeker dat de lokale Nuts bedrijven niet staan te springen om jou als klant te hebben...
9 graden....Eigenlijk is dat slecht dacht ik voor je apperatuur, zoals je monitor, etc. Bij mijn gebruiksaanwijzing staat dat je niet met minder dan 17 graden de monitor mag aanzetten (ja, soms lees ik de manual
). Maar goed, dan zal die inderdaad vrij koud zijn.
Voor win9x is er een progje dat RAIN heet
raar, bij mij in w2k is idle en stresses maar 3°C verschil (en nee ik draai geen
)
ACPI staat wel aan (alles op zelfde IRQ enzo) of moet je nog ergens iets aanzetten?
ACPI staat wel aan (alles op zelfde IRQ enzo) of moet je nog ergens iets aanzetten?
Locatie Meeden te Groningen, daar woon ik.
Het sneeuwde (nat, helaas) hier net nog,
en me proc temp stond echt op 9 graden toen ik keek (ldc'tje buiten me kast).
Het sneeuwde (nat, helaas) hier net nog,
en me proc temp stond echt op 9 graden toen ik keek (ldc'tje buiten me kast).
Hrm, ACPI...
WinNT/2k konden toch de processor HALT instructies zenden ??? Win9x kon dat niet, die zette de CPU op IDLE (HALT is beter
)
WinNT/2k konden toch de processor HALT instructies zenden ??? Win9x kon dat niet, die zette de CPU op IDLE (HALT is beter
By each crime and every kindness, we birth our future
Pagina: 1