Twee harde schijven die ik voorheen in een IDE-RAID configuratie gebruikte heb ik er uit gehaald om ze voor een andere klus in te zetten. Deze heb van een niet-RAID disk met Ghost disk-to-disk willen klonen maar dat ging niet omdat er een internal inconsistency foutmelding kwam.
Uiteindelijk heb ik wel disk-to-disk met Acronis kunnen klonen en ze werken nu goed met Windows. Er staat een kleinere Windows partitie op en een grotere data partitie.
Nu wil ik de aangepaste Windows partitie naar een image op de Data partitie klonen maar Ghost vertikt het alweer: internal inconsistency.
Met Drive Image lukt het ook al niet vanwege soortgelijke foutmeldingen.
Nu vermoed ik dat dat iets heeft te maken met het feit dat ik de schijf uit een RAID configuratie heb gehaald maar ik weet niet waar ik het moet zoeken om het op te lossen.
Uiteindelijk heb ik wel disk-to-disk met Acronis kunnen klonen en ze werken nu goed met Windows. Er staat een kleinere Windows partitie op en een grotere data partitie.
Nu wil ik de aangepaste Windows partitie naar een image op de Data partitie klonen maar Ghost vertikt het alweer: internal inconsistency.
Met Drive Image lukt het ook al niet vanwege soortgelijke foutmeldingen.
Nu vermoed ik dat dat iets heeft te maken met het feit dat ik de schijf uit een RAID configuratie heb gehaald maar ik weet niet waar ik het moet zoeken om het op te lossen.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij