Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reageren frontpage in nieuw venster opeens?

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hi,

Geen idee waar het moet en of er al iets over is, kon het niet vinden.
Afijn, waar ik last van heb, als ik op de knop druk om op een user te reageren opent hij een geheel nieuwe pagina waarin ik alleen zijn post zie en mijn reactie kan plaatsen in plaats van dat er gewoon het standaard reactie schermpje komt. Is dit ook ergens uit te zetten? Ik kan het nergens vinden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Tsurany schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:47:
Hi,

Geen idee waar het moet en of er al iets over is, kon het niet vinden.
Afijn, waar ik last van heb, als ik op de knop druk om op een user te reageren opent hij een geheel nieuwe pagina waarin ik alleen zijn post zie en mijn reactie kan plaatsen in plaats van dat er gewoon het standaard reactie schermpje komt. Is dit ook ergens uit te zetten? Ik kan het nergens vinden.
Als je naar beneden scrolt zie je daar wel de overige posts wel of dat ook niet?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Nee, helemaal nergens. Gewoon een nieuwe pagina met de reactie, een reactieveld eronder en daaronder een knop met 'Terug naar de hoofd thread'.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
welke browser hebben we het hier over? heb je een voorbeeldlink, of gebeurd het bij elke post? gebeurd dit ook na een cacheleegmaakactie?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Klinkt inderdaad als een verkeerd gecachede js door problemen met de webserver gisteren; even je browsercache leegmaken dus

Intentionally left blank

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ah een cache legen heeft het opgelost, dank heren! Het kwam totaal niet in me op dat te proberen aangezien het mij gewoon een instelling of verandering op de frontpage leek, weer wat geleerd dus.

Het ging trouwens om de nieuwste versie van Firefox 4.0 en gebeurde bij elke post.

Dank heren!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Graag gedaan :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.