Toon posts:

GeForce 2 MX tv-out -->> question

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze kaart pasgeleden gekocht en nu wilde ik em op mijn tv aansluiten..maar volgens mij zit er alleen een uitgang voor supervideo op...en mijn tv ondersteund dat niet. Die heeft alleen COAX...iemand meer info of ideeen??

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand nog even een antwoord geven op deze topic, aub?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
bij mij zit er toch naast de s-video uitgang nog een andere (gele) uitgang, als je een beetje een redelijke tv hebt heb je hierop zo'n 3 ingangen rood wit geel nou dan moet je dus het kabeltje van die gele uitgang van de geforce in de gele ingang op de tv insteken.............kan trouwens ook via scart maar dan moet je zo'n blokje hebben waarmee je die kabel 'om kan zetten' naar scart....

Ow ik had dus niet goed gelezen |:( je zegt dat je alleen COAX hebt, dat wordt dan nieuwe tv kopen :)

PIII 800@804 Mhz

• hoodlum
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

hoodlum

er zijn twee type aansluitingen:
s-vhs (gaatjes) en composiet (geel).
sommige kaarten hebben beide, sommige 1 van 2.

als ik het zo hoor heb jij alleen een s-vhs uitgang. Als je dan geen s-vhs ingang op je tv hebt, moet je een s-vhs naar composiet covertertje kopen (zit meestal bij de kaart), daar vandaan moet ie naar de composiet video in van je tv/video, of inderdaad via een convertor naar de scartaansluiting van je tv.

verder moet je je audio l/r (rood en wit) ook van je tv (of van je scartconvertor) aan je geluidskaart verbinden. ook hiervoor heb je een convertertje nodig van 3,5 mm naar de 2 l/r plugs.

edit:
ik las niet goed, je zei dat je alleen coax had, dus geen scart...
dan weet ik het eerlijk gezegd ook niet. Ik zou es naar een winkel gaan en vragen of er iets is om s-vhs de converteren naar coax...