Toon posts:

Voor welke audiosysteem te kiezen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal...

Ik ben op zoek naar een audiosysteem (als bv een soundbar, homecinemaset, mediaspeler, streamium speler?? o.i.d.) voor bij mij thuis.

Ik wil graag mijn tv kunnen aansluiten hierop, maar ook mijn pc/laptop als mijn smartphone. Dus dat ik vanaf mijn pc bijvoorbeeld muziek kan afspelen over het audiosysteem. Of dat ik via het systeem bij mijn mp3 bestanden op de pc kan komen.

Ik zou verder graag dvd's en cd's ermee willen spelen. Blue ray/3d hoeft niet persee.

Belangrijk is dus dat ik het systeem voor al deze apparaten wil gebruiken, en dat ik dus niet een speakersetje bij men pc, een home cinemaset bij men tv en een losse dockingstation allemaal naast elkaar heb staan! Omdat het om zoveel apparaten gaat zou het helemaal ideaal zijn als dit allemaal via de wi-fi kan, zoals bijvoorbeeld bij de streamium producten het geval is!

Tot nu toe komt de MCI500 van philips het meeste in de buurt, maar deze kan geen dvd's afspelen...

Welk product is het beste voor mij, of vraag ik teveel?

Alvast bedankt!

Bas

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:04

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:37:

Welk product is het beste voor mij, of vraag ik teveel?
Elke versterker waar een netwerk aansluiting en DLNA op zit doet exact wat jij wil.

Maak daar eens een shortlist van :)

Wise enough to play the fool