ICT & Reizen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Weet wel dat je je key slechts eenmaal kunt gebruiken.....
[ Voor 46% gewijzigd door pillenboer op 30-03-2011 16:33 ]
Laat maar zien dan.pillenboer schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:32:
Dat kan toch gewoon bij Amazon enzo?
edit: blijkbaar kan dat dus in de Microsoft store.
Lijkt me sterk. Dat betekend dat je bij hardware-falen de sigaar bent.Weet wel dat je je key slechts eenmaal kunt gebruiken.....
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 30-03-2011 16:36 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
tegelijk bedoelde ik dus. Sorry voor de onduidelijkheid[...]
Lijkt me sterk. Dat betekend dat je bij hardware-falen de sigaar bent.
Dit kan ook bij surfspot.Gunner schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:31:
Leg me eens uit hoe je Windows 7 Ultimate hebt gekocht, maar het nog moet downloaden? Heb je het online bij Microsoft aangeschaft?
Heb ik ook gedaan.
Verder, je kan Pro niet activeren met een Ultimate licentie. Je moet echt Ultimate installeren.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
msdnaa?Gunner schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:31:
Leg me eens uit hoe je Windows 7 Ultimate hebt gekocht, maar het nog moet downloaden? Heb je het online bij Microsoft aangeschaft?
Verwijderd
http://emea.microsoftstor...rosoft/Windows-7-UltimateGunner schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:31:
Kopen Downloaden
€ 319,00
Gunner schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:31:
pillenboer schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:32:
Dat kan toch gewoon bij Amazon enzo?
Gunner schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:34:
Laat maar zien dan.
edit: blijkbaar kan dat dus in de Microsoft store.
BeerenburgCola schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:35:
Dit kan ook bij surfspot.
Heb ik ook gedaan.
RATBORG schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:37:
http://emea.microsoftstor...rosoft/Windows-7-Ultimate
Jonas! schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:36:
msdnaa?
* Barleone heft het vingertje: houdt het ontopic aub.
[ Voor 84% gewijzigd door Barleone op 30-03-2011 16:45 ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
bedankt E-Vix, naar dat antwoord zocht ikE-Vix schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:35:
Bij Windows 7 staan alle Windows versies op de zelfde DVD. Dus op jouw pro DVD staat ook Ultimate. Het kan alleen zo zijn dat het selectiemenu voor de Windows versie uit staat. Als dat het geval is, dan kan je met Google wel vinden welk bestandje je moet weggooien op de DVD om het selectiemenu weer terug te krijgen.
Verder, je kan Pro niet activeren met een Ultimate licentie. Je moet echt Ultimate installeren.
ik heb beide pakketten bij surfspot gekocht, mijn vriendin heeft de pro licentie..vandaar.
ICT & Reizen
Windows 7 heef talle versies op dezelfde installatiebron staan, het kijkt naar de licentie sleutel die je invoert om te bepalen welke versie geinstalleerd wordt.Barleone schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:40:
[...]
* Barleone heft het vingertje: houdt het ontopic aub.
Je kan een Windows Professional niet activeren met een Ultimate key, en je mag/kan maar 1 pc activeren met een key.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
Of is het enkel de taak om die ei.cfg weg te sodemieteren uit die .ISO?
EDIT: Aganim dank voor je antwoord.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 16:59 ]
Dat was, als ik me niet vergis, bij Vista wel het geval. Bij W7 helaas niet: als het bestand ei.cfg aanwezig is, staat daar in beschreven welke versie geïnstalleerd moet worden. Dus als deze aangeeft dat Pro geïnstalleerd moet worden, dan wordt dit ook gedaan.Windows 7 heef talle versies op dezelfde installatiebron staan, het kijkt naar de licentie sleutel die je invoert om te bepalen welke versie geinstalleerd wordt.
Zonder ei.cfg moet je dit kiezen tijdens de installatie, kies je de verkeerde versie, dan werkt je code ook niet.
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt, ik heb genoeg ervaring en weet hoe de vork in de steel zit.@r!k schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:45:
[...]
Windows 7 heeft alle versies op dezelfde installatiebron staan, het kijkt naar de licentie sleutel die je invoert om te bepalen welke versie geinstalleerd wordt.
Je hebt wel gelijk overigens, maar over alle-versies-op-één-dvd is al genoeg gesproken hierboven ^^.
Anyway, ik bedoelde te zeggen: Een geïnstalleerde Windows Professional versie kun je niet activeren met een Windows Ultimate key. Je zult een vooraf geconfigureerde Ultimate dvd nodig hebben OF een dvd die tijdens de installatie vraagt naar jouw gewenste versie. (in eerste instantie is een Ultimate dvd gewoon een dvd uit een Ultimate-doos die je in de winkel koopt, of een specifieke Ultimate-iso die je download.
* Aganim hierboven verwoordt het veel duidelijker!
[ Voor 3% gewijzigd door Barleone op 30-03-2011 16:56 ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
MSDNAA doet, voor zover ik weet, de professional versie, niet Ultimate. Maar er zijn in ieder geval genoeg alternatieven waar je een legale download versie kan kopen. Zelf nog met Office 2010 gedaan bij Surfspot, twee licenties voor een tientje per stuk
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N