[AJAX Toolkit] Altijd Calendar weergeven bij focus

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Topicstarter
Ik gebruik de AJAX Control Toolkit op mijn site maar wil graag dat de Calendar popup altijd wordt weergegeven als de bijbehorende textbox gefocussed is. Momenteel, en volgens mij ook de standaard behaviour, is dat de Calendar popup enkel wordt weergegeven als de waarde van de textbox leeg is.

Hoe kan ik de Calendar altijd weergeven bij het focussen van een textbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Face_-_LeSS
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Standaard wordt de popup getoond wanneer de textbox focus krijgt en verdwijnt nadat er een datum is geselecteerd, ongeacht of de textbox leeg is of niet.

Wat jij wilt is dat de popup niet verdwijnt nadat de datum is geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen kijk eens hoe ze het tweede voorbeeld op die site die je geeft voor elkaar krijgen. Lijkt mij de korste klap, zou zonde zijn als dit je gewoon voor gezegd wordt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Face_-_LeSS
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:50:
Ik zou zeggen kijk eens hoe ze het tweede voorbeeld op die site die je geeft voor elkaar krijgen. Lijkt mij de korste klap, zou zonde zijn als dit je gewoon voor gezegd wordt. :')
(Kan aan mij liggen) maar bij het tweede voorbeeld op de site verdwijnt de popup toch na het selecteren van de datum??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel, en volgens mij ook de standaard behaviour, is dat de Calendar popup enkel wordt weergegeven als de waarde van de textbox leeg is.
Misschien lees ik het wel verkeerd hoor, maar ik haal hieruit dat bij zijn script de calendar niet wordt weergegeven indien er al iets in staat. Maar dat van jou klinkt ook wel plausibel nu. Laten we op de ts wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Topicstarter
Ja inderdaad. Op de site komt hij altijd tevoorschijn. Bij mij niet. Je kan alleen niet de source van de code zien omdat die pagina via asp wordt opgebouwd. Volgens mij heb ik wel de goede code, maar het lukt me toch niet:

ASP:
1
2
3
4
<asp:Label ID="MemberEndDateLable" runat="server" AssociatedControlID="MemberEndDate">
<asp:Label ID="lblMemberEndDate" meta:resourcekey="lblMemberEndDate" runat="server" Text="Einddatum" style="margin-left:10px;margin-bottom:5px;display:inline-block;width:150px;"></asp:Label></asp:Label>
<asp:TextBox runat="server" ID="MemberEndDate" autocomplete="off"></asp:TextBox>
<ajaxToolkit:CalendarExtender ID="MemberEndDate_customCalendarExtender" runat="server" TargetControlID="MemberEndDate" CssClass="MyCalendar" Format="dd-MM-yyyy" /><br />
Pagina: 1