Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ticketsysteem in het netwerk gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Een vraag,

Ik ben op zoek naar een ticketsysteem voor in het netwerk die via ip adressen geconfigureerd kan worden. De meeste die ik heb gezien zijn ingebouwd in een website maar ik zoek er juist een die als programma geinstalleerd moet worden op de client pc`s en op mijn admin pc.

De bedoeling is dat een gebruiker in het netwerk doormiddel van een ticketsysteem zijn ticket naar mij als administrator kan verzenden.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:26

SeatRider

Hips don't lie

Waarom voldoet een webapp niet? En over wat voor soort tickets hebben we het hier?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft zich ticket over 1ste lijns IT vragen/problemen.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:21

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

En waarom voldoet een webapp niet? Welke apps heb je zelf al gevonden en waarom voldeden deze niet?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

http://osticket.com/ al geprobeerd?

of

http://www.eticketsupport.com/

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 16:49 ]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zelfs enterprise-producten zoals IBM TSRM zijn web-based tegenwoordig. Maar wat bedoel je precies, dat het niet via internet moet gaan maar dat je zelf een server neer wilt zetten ?

Hoe dan ook, begin bijv eens hier: Wikipedia: Comparison of issue-tracking systems

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik kan me niet geheel voorstellen dat je helemaal niks kan ontdekken bij een zoektocht op het internet naar servicedesk systemen of een variatie op dit thema.

Er zijn plenty mogelijkheden te vinden maar zonder dat je met een meer concrete set requirements komt (aantal seats, wel/niet vrij, budget, hosted/non-hosted) kunnen we hier van alles en nog wat gaan roepen, maar dat gaat weinig zinvol zijn.

Hier op Got zien we liever terugkomen in je startpost dat je ook daadwerkelijk enige moeite hebt gedaan - en een paar kandidaten zelf opzoeken en noemen (en bijvoorbeeld ook waarom die niet voldoen aan je bovengenoemde mogelijke eisen) scheelt dan een heel stuk glazenbollentuurwerk.

Begin eens met [google=agent-based servicedesk ticket system] bijvoorbeeld....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.