Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FlippieAI
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:40
Beste Tweakers,

Op de school waar ik werk is er gekozen als nieuwe telefoon voor de Samsung Galaxy S. Nu wordt er gebruik gemaakt van de Outlook Live mailomgeving. Nu hebben we 5 van deze telefoons zonder problemen ingericht voor het synchroniseren van de mail, agenda en contacten met deze Outlook Live omgeving. Nu doet een 6e telefoon moeilijk bij het configureren hiervan.

De mailomgeving vereist namelijk een bepaalde beveiligingsinstelling zodat een telefoon van afstand gewiped kan worden. Bij de eerste 5 telefoons kregen wij hiervan netjes een melding tijdens het configureren en hebben deze geaccepteerd. Hierdoor werd de standaard app Email toegevoegd aan de lijst Apparaatbeheerders (in het onderdeel Locatie en Beveiliging). Bij deze 6e telefoon krijgen we deze melding niet en komt de telefoon simpelweg met de melding dat het account niet kan worden aangemaakt.

Na veel zoeken vermoed ik dus dat het komt omdat we tijdens het configureren geen beveiligingsmelding krijgen. Nu vraag ik mij af of het niet mogelijk is om deze app Email handmatig toe te voegen aan de lijst Apparaatbeheerders? In het menu Apparaatbeheerders kan ik hier geen mogelijkheden voor vinden.

Alvast bedankt!