"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Het lijkt mij niet meer dan logische dat er 'Belgische' voor wordt gezet als het juist niet over Nederland gaat.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik ben helemaal geen stagiair
Als er meteen duidelijkheid wordt gecreëerd dan is er geen nood aan assumpties. Het is Tweakers.NET en niet Tweakers.NL. Tweakers heeft zich na de overname van VNUMedia duidelijk geprofileerd als een IT-site die zich richt op de Nederlandstalige mensen in het internationaal milieu. Het heeft niets te maken met voortrekken van Nederlanders; maar meer om het vorige, de meer professionele en helder afgelijnde aanpak.pven schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:20:
Als er niets bij staat, dan kan je er toch vanuit gaan dat het over Nederland gaat?
Het lijkt mij niet meer dan logische dat er 'Belgische' voor wordt gezet als het juist niet over Nederland gaat.
Het lijkt mij logisch dat waarvoor werd gekozen enkele jaren geleden, voor de Nederlands-sprekende markt (zonder onderscheid tussen Nederlandstaligen in Nederland, België, Surinamië, Benidorm of waar dan ook ter wereld) en consequent werd gehandhaafd, dat dit vervolg kent.
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Eens. Feit blijft wel dat het overgrote deel van onze bezoekers Nederlander is, en we Nederlands nieuws dus minder snel als zodanig zullen bestempelen. Maar het moet zeker wel duidelijk uit een stuk blijken.Mizitras schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:40:
[...]
Als er meteen duidelijkheid wordt gecreëerd dan is er geen nood aan assumpties. Het is Tweakers.NET en niet Tweakers.NL. Tweakers heeft zich na de overname van VNUMedia duidelijk geprofileerd als een IT-site die zich richt op de Nederlandstalige mensen in het internationaal milieu. Het heeft niets te maken met voortrekken van Nederlanders; maar meer om het vorige, de meer professionele en helder afgelijnde aanpak.
Het lijkt mij logisch dat waarvoor werd gekozen enkele jaren geleden, voor de Nederlands-sprekende markt (zonder onderscheid tussen Nederlandstaligen in Nederland, België, Surinamië, Benidorm of waar dan ook ter wereld) en consequent werd gehandhaafd, dat dit vervolg kent.
Maar goed... fijn te zien dat er toch eensgezindheid is over dit punt. En ja, over dat meerderheid van de NL-bezoekers, daar valt niet over te twisten. (Noch had ik dat gewild, als het niet zo was geweest
Daar ligt een taak voor onze bezoekers: zorg ervoor dat er veel meer Belgen naar Tweakers.net gaanMizitras schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:54:
Het overgrote deel van CNN.com is ook Amerikaans, maar ook zij geven headliners als:"U.S. Senate approves actions Obama" en dergelijke.
Maar goed... fijn te zien dat er toch eensgezindheid is over dit punt. En ja, over dat meerderheid van de NL-bezoekers, daar valt niet over te twisten. (Noch had ik dat gewild, als het niet zo was geweest