Toon posts:

Undying??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen of ik dit spel moet kopen..de screenshots zien er wel cool uit. Maar is het ook leuk??

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 18:05

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Of dit een gaaf spel is... Dit spel moet je gewoon kopen!! Het is zo ontzettend vet :) Maar als je niet zo goed tegen horror kunt en een zwak hart hebt dan raad ik je het af >:)

Als je Half-Life leuk vond... tenminste die sfeer, dan vind je Undying ook extreem coolio

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Hmmmm, ik vond half life heel koel en ik heb 5 minuten Undying gespeeld. Een woord: k*tspel.

Extreem rotte engine, actieloos, rotte besturing. Lelijke graphics etc. Als er tussen filmpjes komen die extreeeeeeeem saai zijn dan kun je die niet eens skippen, je moet ze steeds af kijken.

Verder laat het spel echt elke kamer opnieuw een level. nog veel vaker dan bij halflife dus. En de paar wapens die ik gezien heb waren bagger.

Mijn advies: koop trives 2 of de nieuwe wolfenstein straks ofzo. En las je hem nog niet hebt moet je Soldier of Fortune kopen. Dat zijn pas toffe spellen.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Ik sluit me HELEMAAL aan bij Apoc. Ik kick erg op UT, en het eerste uur dat ik Undying speelde vond ik Undying HEEL tof. Maar dan kom je erachter dat het gewoon een knaken-spel is. Echt beroerd. Gewoon niet kopen. (evt. een demo -niet de iso natuurlijk- downloaden?) :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:47
het spel is heel goed hoor.
ik speel hem op een p400 met GF2 op 1600 res. vol open.

hij ziet er dan wel heel goed uit.

en die films die er door komen kan je wel over slaan hoor . :)

ik moet je wel zeggen er is een na deel er zijn heel veel laattijden door het spel heem maar dat wordt ook veel minder.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 18:05

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Tja, die engine is volgens mij inderdaad niet echt denderend, maar op mijn systeem draait het geweldig op 1024 * 768 en 32 bit. En ik vind de graphics echt geweldig, heel erg mooie textures en het sfeertje maakt het helemaal compleet

Mijn systeem: Athlon 700, 256 Mb Ram, Asus6800 Deluxe DDR, WIN ME, Detonator 10.80

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Undying is gewoon een goed spel en probeert ook nog vernieuwend te zijn aangaande spells/wapens/bediening en verhaallijn etc.
Als je dan zelf ook nog een beetje een leuk systeem hebt(geluid/grapisch) heeft het een heel apart sfeertje.
Inderdaad zijn de laadtijden wel wat talrijk, maar ook weer niet te storend. :z
Als je Halflife goed vond, is dit zeker een aanrader. :)

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53

Animal_X

Rodin

ja een van de betere spellen van de laatste tijd.

alleen zit ik vast,
iemand een idee hoe ik die "Lizbeth" moet verslaan??? :)

[edit]
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/reviews/march01/undying/snipet.jpg
deze dus :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Het zal wel niet mijn genre zijn. Ik was gek op Wolfenstein, Doom, Rise of the Triad, Dark Forces, Quake (1 t/m 3),SiN, Halflife en Soldier of Fortune.

Unreal vond ik bv een waardeloos spel (veel te weinig actie) en UT vind ik ook wel aardig mar kan het absoluut niet winnen in verhouding tot Quake 3. Andere waardeloze spellen vond ik Heretic en Hexen.

Kun je je in dit genre vinden (veel schieten, veel vijanden, en veel "realistische" wapens (geen toverstaf dus), dan zul je Undying geen topper vinden.

Ben je meer zo iemand die geduldig is en van saaaaie adventure achtige spellen houdt en met science-fiction wapens af en toe een vijand uit wil schakelen en meer van een goede verhaallijn houdt dan van knallende actie >:) dan is Undying jouw spel!

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-02 12:15
Ik vind Undying het spel dat Alice had moeten zijn....ofzoiets. Briljante sfeer, veel schrikeffecten, als je een klap krijgt uitgedeeld dan voel je dat in de besturing en natuurlijk als heerlijk Clive Barker- (mijn allerfavorietste schrijver/filmer)detail het door de plassen bloed klossen!
Heerlijke mix tussen 1st person en adventure. Lekker ouderwets met een revolver knallen, en tussenfilmpjes die je kunt skippen met de vuurknop.
Tot nu toe heerlijk, maar ik ben wel een beetje bevooroordeeld als Barker-fan!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Grote klasse dat spel, waanzinnige creepy sfeer, vooral in dat grote huis (naam ff kwijt)

Niet op voorraad.

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 15-02 23:08
Het eerste level ofzo vond ik nog erg vet, maar na een tijdje werd het me te saai, elke keer hetzelfde groepje tegenstanders, en geen goeie wapens om ze te verslaan. Het zag er wel mooi uit, maar ik vond het niet echt leuk.

Verwijderd

Vriendin Lizbeth voor Animal

Zorg dat je uit de buurt van die klauwen blijft, afstand houden dus en af en toe snel even een kusje :* geven met je zeis en weer weg.
piece of cake
:7

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56
Als ik eerlijk mag wezen is het spel helemaal niet zo vet :r

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 23:03 schreef Bull het volgende:
Als ik eerlijk mag wezen is het spel helemaal niet zo vet :r
Tuurlijk wel.

Er is alleen wel een....... (Hoe zeg ik dit tactvol?) wat verfijndere smaak nodig om een meeslepende en verhalende game als Undying te kunnen waarderen.

Als je het gaat afkraken omdat je het actieloos vindt, dan ben je IMHO een beetje een suf en oppervlakkig persoon. Want waarom in godsnaam zou je Undying vergelijken met elke willekeurige 3D-shooter?

Wel even verder kijken dan je neus lang is graag:

De makers hebben als doel gehad je een verhaal te laten beleven. Vandaar ook dat de omgevingen waar je doorheen loopt nogal lineair zijn. Ze hebben er dan ook gewoon nooit een 3D-shooter van willen maken. Vandaar ook dat je per monster echt grote moeite moet doen om het te kunnen verslaan. Dit in tegenstelling tot 3D-shooters, waar je hordes vijanden kan neermaaien met 1 enkel goedgerichte rocket uit je launcher.

Als je het mij vraagt hebben sommigen hier de klok wel horen luiden, maar weten tot op heden nog niet waar de klepel hangt.

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

Ik vind het wel een goed spel, alleen dat vet irritante laden steeds haalt de spanning eruit.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb het spel dus gekocht maar of het nou mooi is of nie?? Ik kan hem nie spelen om een reden...maar daar ga ik het maar nie over hebben...want dan wordt deze Topic ook weer gesloten...net als de vorgige topic, met mn reden...ze d88 dat ik om een warezsite vroeg....sukkels :(

Verwijderd

Topicstarter
Never mind, ik heb al een nieuwe code :) maarre damn wat is dit een retevet spel!! ik sta mezelf lekker te bewonderen in een spiegel...verschijnt er opeeens een geest achter me...ik schrok me dood...damn echt te cool!!!

Verwijderd

Ik ben gestopt.Is er een rede voor die gozer ze links handigheid :) Ik kan namelijk niet vinden hoe ie rechts gaat dragen, Zoals ik.hehe..

Veder vind ik het knap wat ze allemaal met unreal engine kunnen.. Aleen alternate fire is niet voor mij weg gelegd..

Beste manier van spelen is met kaarslicht en een fles wiskey.. :Y)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Die zeis was VET! *D

Steam

Pagina: 1