Toon posts:

Bedraad / onbedraad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb al een tijdje dit probleem en vond het nu toch echt tijd om er eens naar te vragen. Het is namelijk echt waardeloos.

Wanneer ik mijn laptop opstart, en draadloos verbinding maak met msn, dan gaat alles gewoon normaal snel. Wanneer ik echter mijn draadloze verbinding uitschakel, en over ga op bedraad. Dan weer msn opnieuw opstart. Gaat alles heel erg traag.

Ook heb ik geprobeerd om eerst de draadloze verbinding uit te schakelen, kabel erin, en opnieuw opstarten. Maar ook dit heeft geen nut gehad.

Als ik trouwens van bedraad weer terug ga naar draadloos, werkt msn ook weer goed.

Weten jullie een oplossing voor het probleem dat veroorzaakt is door die lui die een feestje bouwen en verder niks met msn doen?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe staat je lokaal netwerk ingesteld|? wat is de infrastructuur? de routing etc.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:26
Doe eens een ping voor langere tijd om te kijken of je veel packetloss hebt (wat op een brakke kabel kan duiden). Pak desnoods even een andere testkabel.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Zyxel NWA570N waarmee ik draadloos verbinding maak. Deze is ingesteld als een accesspoint. Deze accesspoint maakt dan via de kabel verbinding met de TG789vn (standaard geleverd bij kpn glasvezel). Wanneer ik mijn kabel aansluit dan gaat deze gelijk naar de TG789vn (dus niet via de accesspoint). Ik heb een andere kabel gepakt, en daarmee had ik hetzelfde probleem.

We hebben allemaal windows 7 in huis en zitten allemaal bij elkaar in thuisgroepen. Zowel bedraad als draadloos heb ik als thuisnetwerk ingesteld.