Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allemaal!

Een hele tijd terug zag ik een externe harddisk waar je een SD kaart in kan steken, waardoor alle foto's van de SD kaart worden gekopieerd naar de harddisk, zodat je een backup hebt van al je foto's.

Bestaan deze apparaatjes nog, zo ja, onder welke naam worden deze verkocht, en waar zouden deze verkocht worden?

Ik heb begrepen dat ze niet meer zo goed te krijgen zijn, vanwege het feit dat SD kaartjes met steeds grotere capaciteiten komen, maar de reden waarom ik er eentje wil hebben, is omdat ik mijn foto's tijdens mijn vakantie veilig wil stellen, zonder dat ik een computer in de buurt nodig heb.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01 09:55
Dat zijn gewoon mediatanks en volgens mij worden die nog wel verkocht hoor. Alleen moet je er dus een vinden die SDHC aan kan.

Heb er ooit een uit Australie laten komen; eens kijken of ik die site nog kan vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Krypt op 30-03-2011 09:22 ]

Pvouput live

Verwijderd

Vroeger had ik er 1 gekocht in 2005. in de tijd dat je voor een 1 gig CF kaartje nog 320 pleuro betaalde.
toen was het rendabel om een tank te hebben alleen wat ging dat traag.
half uur om 1 gig te kopieren. |:( |:( |:(

Nu gewoon standaard 40 gig aan kaartjes bij me. veel makkelijker tenzij je natuurlijk minimaal 100 gigop vakantie schiet. neemt ook nog minder ruimte in ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 09:30 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:48

heuveltje

KoelkastFilosoof

Image tank is een andere naam en word nog gewoon geleverd. Wel kun je imho voor die prijs net zo goed een netbookje op de kop tikken !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zo'n imagetank heb ik ook nog liggen ja.
Vosonic 2160 (80 GB)
Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/164/Vosonic_VP2160.jpg

ontzettend traag, maar destijds heel wat beter betaalbaar dan dan meer geheugen.
kostte toen iets van 140 euro dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties.

Ik zie nu inderdaad dat die apparaatjes nogal wat geld kosten zonder harddisk.
Denk dat je dan inderdaad beter uit bent met een netbookje.

Ik zal eens gaan kijken wat ik ga doen!

• Matthijs B
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-01 20:23
Mn ouders zaten met hetzelfde vraagstuk en na een tijdje rondgezocht te hebben heb ik ze maar een kleine netbook aangeraden. Scheelt geld en het is nog nuttiger ook

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 09:47
Matthijs B schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:42:
Mn ouders zaten met hetzelfde vraagstuk en na een tijdje rondgezocht te hebben heb ik ze maar een kleine netbook aangeraden. Scheelt geld en het is nog nuttiger ook
ik denk ook dat tegenwoordig de netbooks met hun prijs en veelzijdigheid de image tanks voorbij gestreefd zijn. Op vakanties neem ik mijn 160 euro acer d255 mee: 160 GB, Atom 450. Neem een cardreader mee en dan schieten en mailen maar... in het vliegtuig kijk ik nog een filmpje...
Pagina: 1