Ik was mijn CPU aan het overclocken en nadat ik tot de conclusie was gekomen dat de overclock stabiel was (12 uur Prime95) viel het mij ineens op dat het linkerscherm even flikkerde (heb er 2, linkerscherm is het "bijscherm", rechter het hoofdscherm). Hmm. Even later viel het mij in Firefox op dat een aantal pixels in plaats van zwart paars waren. Ik denk potdeurie, gaat het nou kapot? Dus ik start Windows verkenner, schuif die over de paarse pixels heen en ze worden keurig wit. Ik haal FF weer naar boven en hup, dezelfde pixels paars. Pagina vernieuwen, andere paarse pixels, maar nog steeds een aantal paarse pixels. Dus ik in de BIOS terug naar basisinstellingen (hele OC weg), probleem bleef hetzelfde. De videokaart is niet geoverclocked geweest en de verkeerdgekleurde pixels (vaak paars/roze) heb ik tot zo ver in iTunes en in FF gezien. Wie weet een oplossing hiervoor?
edit: oeps, nu staat er in de titel rechterscherm, het is het linkerscherm dat knippert.
edit: oeps, nu staat er in de titel rechterscherm, het is het linkerscherm dat knippert.
[ Voor 5% gewijzigd door KillerZero86 op 29-03-2011 21:14 ]