Asus Crosshair IV Formula NB Temp

Pagina: 1
Acties:

• dnlffn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-11-2025
Geachte Leden,

heb nu de formula IV van asus
mijn NB word nu 57 graden vond dit een beetje hoog en wou dus betere koelpasta erop aanbrengen
maar toen ik een foto zocht zag ik dat er iets geels zit kan ik dit er zo vanaf halen en vervolgens gewoon koelpasta op smeren of is dit slecht?

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04-2025
naar mijn weten zijn northbridges erop gemaakt fikse temperaturen te kunnen weerstaan. waarbij 57 graden niet te hoog is. (bevestiging?) Dan zou ik er niks aan doen maar gewoon laten zitten.

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-01 16:39
Dit is niets bijzonders hoor, zoals gerjaknut al zegt, daar zijn ze op gemaakt.
Mocht je dit toch zorgwekkend vinden, kijk dan in de pricewatch voor een chipsetkoeler.

Dat gele zal overigens iets van een thermalpad zijn, je kan alles helemaal schoonmaken en nieuwe koelpasta (echt een heeeel klein beetje!) aanbrengen.

• dnlffn
Bedankt voor de Snelle reactie's helaas heeft dit niet veel geholpen hij wordt nu 59c dit kan misschien nog oplopen (Ik hoop het niet) Het gele spul wat op de heatpijp zat ging er erg moeilijk af maar goed het is er af en heb nu MX-3 pasta er op.

• dnlffn
Mijn NB wordt met Homefront nu 64c moet ik me hier al druk om maken want het is wel erg hoog. Bij welke temperaturen moet ik oppassen?

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:56
Ik denk dat je je bij temperaturen van 80-90 graden pas zorgen hoeft te gaan maken, maar ook dan kan het zijn dat je mobo nog jaren meegaat...

• dnlffn
Oke, dankt Ik kan misschien Asus nog even vragen of de max temp van mijn NB?
Pagina: 1