Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Button tekst is ineens weg

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Momenteel ben ik bezig om een marketing plan te schrijven voor een nieuw opstartend bedrijf.
Ik zit nu thuis met mn IE9 (beetje lame i know)
Maar in firefox en chrome krijg ik deze wel zichtbaar.

Het gaat namelijk om de volgende link.

*snip*

Wat moet ik veranderen om deze weer zichtbaar te krijgen voor hun ?

Met vriendelijke groeten

Mazzi.

PS: kan het zo zijn dat het aan de fonts ligt ?? |:( |:(

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 29-03-2011 18:12 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:52:
Wat moet ik veranderen om deze weer zichtbaar te krijgen voor hun ?
Begin eens met 't lezen van onze Quickstart en dan Kan iemand even...?. Dan weet je ook waarom je topic op slot is gegaan. Je bent van harte welkom een nieuw topic te openen maar hou dan voorgenoemde quickstart in je achterhoofd ;)

Daarbij: als je een link post, link dan naar een uitgeklede(!!) testcase; dat is: enkel en alleen de hoognodige HTML/CSS/Js/whatever om je probleem te reproduceren. Linken naar een (zo goed als) "af" site is niet veel meer dan verkapte spam (ook al bedoel je 't niet zo). In jouw geval was 't voldoende om enkel de "menubalk" in een testcase te zetten. Daarbij helpt het voor jezelf maar ook voor anderen om het probleem snel te lokaliseren; je hoeft dan namelijk niet door enorme lappen CSS/HTML/etc. heen te spitten om te pinpointen waar 't eventueel aan kan liggen.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:52:
PS: kan het zo zijn dat het aan de fonts ligt ?? |:( |:(
Als je (nu) een vermoeden hebt, dan is het handig dat meteen even uit te sluiten voor je een (nieuw) topic opent; dat zijn allemaal zaken die je in de (volgende) topicstart ook kunt vermelden.

[ Voor 76% gewijzigd door RobIII op 29-03-2011 18:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.